Łukasz Szewczyk08.12.2017 (11:33)3 komentarze

Mikołajkowy Blok Reklamowy: 6 mln widzów, 1,2 mln zł dla dzieci

14 Mikołajkowy Blok Reklamowy, który Telewizja Polsat wyemitowała 6 grudnia o godzinie 18:45, obejrzało ponad 6 milionów widzów. Dzięki dużej widowni, według wstępnych szacunków zebrano kwotę 1.255.650,64 złotych dla podopiecznych Fundacji Polsat.
Mikołajkowy Blok Reklamowy 2017 dziękujemy
Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat. W tym roku już po raz kolejny Mikołajkowy Blok Reklamowy można było obejrzeć także w Internecie dzięki telewizji internetowej Ipla, na stronie www.ipla.tv, w aplikacjach IPLA na komputery, tablety oraz smartfony oraz na wybranych telewizorach Smart TV.
- To wzruszające i wspaniałe móc widzieć tak ogromne zaangażowanie naszych widzów i pomoc, którą niosą ludzie dobrej woli tym najbardziej potrzebującym i bezbronnym czyli chorym dzieciom, którym Fundacja Polsat niesie pomoc. Dziękujemy za ten dar wielu ser - powiedziała Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.

W ciągu dotychczasowych czternastu edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego udało się zebrać ponad 17,5 miliona złotych. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji. Po raz kolejny Świętego Mikołaja, w którego wcielił się aktor Krzysztof Kowalewski, wspomogli dziennikarze redakcji Wydarzeń, Polsat News i Polsat Sport. W tym roku byli to: Dorota Gawryluk, Magdalena Hykawy, Karolina Szostak, Jarosław Gugała, Bartosz Kwiatek oraz Andrzej Wyrwiński.

Od 23 listopada Telewizja Polsat oraz stacje z Grupy Polsat w specjalnie przygotowanych ogłoszeniach zapraszały widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Dodatkowo zapowiedzi emitowano w telewizji internetowej ipla, w radiu MUZO.FM oraz w telewizji wewnątrzsklepowej PRN Polska. Kampania została zrealizowana przez Telewizję Polsat, reżyserami spotów byli Andrzej Szajewski i Michał Konwicki, animacje przygotowało Studio Produkcyjne Orka, natomiast producentem był Krzysztof Hansz,

Komentarze (1 - 3 z 3)

Ile z tych milionów faktycznie oglądało reklamy? Ja nie znam nikogo kto świadomie ogląda reklamy!
 0  
Super! A TVPis nadal stoi w miejscu i hajs tylko na konto Rydzyka pcha.
 2