Łukasz Szewczyk01.01.2018 (20:33)brak komentarzy

Anna Górska w kampanii ZnanyLekarz.pl promuje umawianie się na wizytę przez telefon (wideo)

Trwa nowa kampania serwisu ZnanyLekarz.pl, która zachęca Polaków do umawiania wizyt lekarskich przez Internet. Komunikacja prowadzona w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, serwisach VoD i Internecie potrwa przynajmniej do maja 2018 roku
Kampania ZnanyLekarz
Hasło przewodnie kampanii brzmi: "Znajdź lekarza, wybierz termin i umów wizytę". Na potrzeby kampanii przygotowano trzy wersje spotu, a jego twórcy postanowili w zabawny sposób pokazać kontrast pomiędzy umawianiem się do lekarza przez telefon i za pośrednictwem ZnanyLekarz.pl. W roli głównej wystąpiła aktorka - Anna Górska.
- Rezerwowanie hotelu czy zamawianie jedzenia przez Internet stało się dla Polaków czymś powszednim. Umawianie wizyt lekarskich online jest tak samo łatwe, niestety nadal nie wszyscy zdajemy sobie z tego sprawę. Wierzymy, że silna kampania telewizyjna wsparta reklamą w sieci wzmocni świadomości naszej usługi jak i samej marki ZnanyLekarz.pl. Chcemy, żeby każdy wiedział, że za pośrednictwem naszego portalu może nie tylko w prosty i szybki sposób znaleźć odpowiedniego dla siebie specjalistę, ale też wybrać dogodny termin i umówić się na wizytę - komentuje Piotr Radecki, Country Manager w ZnanyLekarz.pl.


Celem kampanii jest wzrost liczby wizyt umawianych poprzez portal. Reklama podkreśla także zalety umawiania się do lekarza przez Internet oraz promuje markę jako lidera kategorii.



Metryczka kampanii:
Termin: 26.12.2017 - 31.05.2018
Hasło kampanii: Znajdź lekarza, wybierz termin i umów wizytę
Klient: ZnanyLekarz Sp. z o.o.
Produkt: platforma do umawiania wizyt lekarskich
Media: TV, VOD, Internet (YT, Adwords oraz Facebook Ads.)
Kreacja: Cut The Mustard
Dom mediowy: Blue 449
Dom produkcyjny: Dobro.