Łukasz Szewczyk31.01.2018 (11:53)5 komentarzy

Publicis poprawi wizerunek PKP Intercity

PKP Intercity powierzyło agencji Publicis opracowanie nowej platformy komunikacji marketingowej, która ma wyznaczyć kierunek działań marki na najbliższe lata.
telefon PKP Intercity
W ramach prac powstanie m.in. nowy claim oraz kampania wizerunkowa, której start zaplanowano na wiosnę 2018 r. Celem działań w ramach obsługi 360 będzie budowanie świadomości i atrakcyjności marki PKP Intercity oraz wzrost sprzedaży jej produktów.
- Współpraca z PKP Intercity otwiera przed nami nowe możliwości wykorzystania potencjału, którym dysponujemy. Dlatego zamierzamy teraz ciężką pracą i konsekwentnym podejściem zapracować na sukces nowego klienta - powiedział Marek Gargała, CEO Publicis Worldwide Polska.

Zamknięty przetarg trwał od listopada 2017 roku a jego wyniki ogłoszono 26 stycznia 2018 r.

Na początku stycznia 2018 r. PKP Intercity powierzyło obsługę public relations agencji Publicis Consultants, która jest częścią Publicis Worldwide Polska.

Komentarze (1 - 5 z 5)

Żadna agencja nie zmieni wizerunku firmy, jeżeli poziom usług oferowanych przez IC stoi często na bardzo niskim poziomie. Kto jeździ pociągami IC po kraju, ten wie o co chodzi.
 1  
Z punktu widzenia pasażera, to będą zmarnowane pieniądze. Ale ktoś na pewno na tym zarobi.
 1  
Jeżdżę sporadycznie pociągami intercity i od 2 lat nie podróżowałem taborem klasycznym. Zawsze jest to nowy, czysty, zadbany pociąg bezprzedziałowy. Obsługa bardzo miła. Wagon WARS zawsze czynny. Osobiście jestem bardzo zadowolony ale domyślam się, że nie wszystkie połączenia wyglądają tak kolorowo. Mimo wszystko jest bardzo duża poprawa w stosunku do tego co było 5-10 lat temu.
 0  
Ooo. Komentaż powyżej świadczy o tym że JUŻ COŚ SIĘ ZACZĘŁO W KWESTII POPRAWY WIZERUNKU DZIAĆ W INTERNECIE :D
 0  
No tak bo przecież napisanie czegoś pozytywnego musi być z góry opłacone...
 0