31.01.2018 (11:53)5 komentarzy
Publicis poprawi wizerunek PKP Intercity
PKP Intercity powierzyło agencji Publicis opracowanie nowej platformy komunikacji marketingowej, która ma wyznaczyć kierunek działań marki na najbliższe lata.
Fot. PKP Intercity
W ramach prac powstanie m.in. nowy claim oraz kampania wizerunkowa, której start zaplanowano na wiosnę 2018 r. Celem działań w ramach obsługi 360 będzie budowanie świadomości i atrakcyjności marki PKP Intercity oraz wzrost sprzedaży jej produktów.
Zamknięty przetarg trwał od listopada 2017 roku a jego wyniki ogłoszono 26 stycznia 2018 r.
Na początku stycznia 2018 r. PKP Intercity powierzyło obsługę public relations agencji Publicis Consultants, która jest częścią Publicis Worldwide Polska.
- Współpraca z PKP Intercity otwiera przed nami nowe możliwości wykorzystania potencjału, którym dysponujemy. Dlatego zamierzamy teraz ciężką pracą i konsekwentnym podejściem zapracować na sukces nowego klienta - powiedział Marek Gargała, CEO Publicis Worldwide Polska.
Zamknięty przetarg trwał od listopada 2017 roku a jego wyniki ogłoszono 26 stycznia 2018 r.
Na początku stycznia 2018 r. PKP Intercity powierzyło obsługę public relations agencji Publicis Consultants, która jest częścią Publicis Worldwide Polska.
Komentarze (1 - 5 z 5)