Łukasz Szewczyk13.03.2018 (10:28)2 komentarze

Kolporter otwiera saloniki prasowe w sklepach Lidl

Kolporter we współpracy z firmą Lidl Polska planuje w bieżącym roku uruchomić blisko 50 nowych saloników, zlokalizowanych w sklepach sieci Lidl.
Kolporter
- Pierwszy salonik w Lidlu uruchomiliśmy jeszcze w 2014 roku. W kolejnych latach staraliśmy się wypracować maksymalnie efektywną, a przede wszystkim użyteczną dla klientów formułę współpracy. Po latach testów mamy opracowany model, w którym kupujący będzie mógł skorzystać w jednym miejscu z większej oferty produktów i usług, bez utraty dotychczasowego komfortu zakupów. Dziś w sklepach Lidl działa już 20 naszych saloników, a w tym roku chcemy uruchomić 47 kolejnych - mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.
Saloniki, które są uruchamiane w Lidlach mają w swojej ofercie m.in. szeroką ofertę tytułów prasowych, artykułów tytoniowych, oferują także doładowania do telefonów, karty podarunkowe, doładowania do platform internetowych, gry. Klienci Lidla mogą także w saloniku Kolportera opłacić rachunki, zamówić wybrane tytuły prasowe, zrealizować zakłady Lotto, czy opracować trasę przejazdu transportem busowym, autokarowym i kolejowym oraz nabyć bilety.

- Podejmujemy szereg dalszych działań, aby nasza współpraca rozwinęła się jeszcze bardziej - pod względem ilości wspólnych punktów, ale też synergicznego rozwoju asortymentu produktów i usług. Obie marki - Kolportera i Lidla - są znane i wysoko ocenianie przez klientów, wierzymy, że wspólnie uda nam się wypracować jeszcze wyższą jakość, która zostanie doceniona przez kupujących - mówi Dariusz Materek.

Lidl posiada obecnie największą w Europie sieć sklepów dyskontowych, w Polsce pod tą marką działa już ponad 600 sklepów. Sieć saloników Kolportera - największego dystrybutora prasy w Polsce - to obecnie ok. 900 punktów.

Komentarze (1 - 2 z 2)

Po raz kolejny szukają naiwnych partnerów których wpakuja w kolosalne długi
 2  
Czy mówisz to z własnego doświadczenia?
 1