Łukasz Szewczyk06.04.2018 (13:24)brak komentarzy

Powraca Blikomania. Do wygrania nawet 100 tys. zł za płacenie BLIK-iem (wideo)

Wystartowała nowa kampania marketingowa Polskiego Standardu Płatności. Poza działaniami reklamowymi w telewizji, radiu i internecie, operator systemu BLIK przygotował także specjalną loterię - Bblikomanię.
BLIK z kciukiem
W ramach BLIKOMANII, co tydzień do wygrania jest 100 nagród o wartości 100 zł, 10 nagród o wartości 1000 zł, oraz na koniec nagroda główna - 100 000 zł. Aby wziąć udział w loterii należy zarejestrować się na stronie www.blikomania.pl i skorzystać z BLIKA. Każda pojedyncza płatność, wypłata z bankomatu czy przelew na numer telefonu to szansa na wygraną.
Blik
Blik
W ramach kampanii przygotowane zostały także spoty reklamowe. Wygoda, szybkość i bezpieczeństwo - te zalety BLIKA będzie można w nich dostrzec. Hasło przewodnie kampanii brzmi "Twój kciuk korzystałby z BLIKA". Trzy przygotowane filmy opowiadają o tym, jak proste jest używanie tej metody przy wykonywaniu różnych transakcji, np. płatności w sieci, wypłat i wpłat bankomatowych, a także do płacenia w sklepach stacjonarnych.

- Pomysł z wykorzystaniem kciuka to prosta i dopasowana do produktu analogia. Okazuje się, że możemy mieć coś niezwykle wygodnego i użytecznego, ale o tym nie wiemy i przez to nie ułatwiamy sobie życia. Kampania jest zabawna, a przez to zauważalna i zaczepna - wpisuje się zatem w dotychczasową komunikację BLIKA - mówi Kot Przybora z agencji PZL, która stworzyła kampanię.


- BLIK staje się coraz bardziej popularny wśród Polaków. Tylko w 2017 roku zrealizowano za jego pomocą 33 miliony transakcji. Za sprawą nowej kampanii chcemy przedstawić jak wszechstronny jest BLIK - wystarczy mieć aplikację banku w telefonie i tylko kilka kliknięć kciukiem w ekran dzieli nas od płatności. Spoty pokazują, że płacenie BLIKIEM jest wygodne, bezpieczne i szybkie. BLIK łączy zatem wszystkie cechy płatności, których poszukują współcześni konsumenci - mówi Anna Nowacka, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności.

Kampania realizowana będzie w telewizji, radiu i internecie, w tym w mediach społecznościowych. Za kreację odpowiada agencja PZL, natomiast za planowanie i zakup mediów dom mediowy Blue 449.


- W nowej kampanii BLIKA postawiliśmy na szeroki wachlarz mediów - telewizja, radio, internet. W ten sposób z jednej strony budujemy świadomość BLIKA, a z drugiej zachęcamy nowych użytkowników do korzystania z tej formy płatności. Naturalnie dla DNA i środowiska marki wykorzystujemy też bogaty wachlarz formatów digitalowych: video, display, mobile, w tym wiele niestandardowych i contentowych, które są połączeniem działań świadomościowych i wizerunkowych. BLIK wprowadził na rynek nową jakość i innowację w płatnościach. Cieszę się, że jako Blue 449 możemy pomagać w rozwoju tak nowoczesnej marki - komentuje Beata Szcześniak, general director Blue 449.

Najpopularniejszą formą korzystania z BLIKA są płatności internetowe. W 2017 roku użytkownicy zapłacili w ten sposób w internecie niemal 22 mln razy. Łącznie BLIKIEM zrealizowano 33 miliony transakcji (płatności w sieci, punktach sprzedaży, wypłaty z bankomatów oraz przelewy na numer telefonu) - to prawie 4 razy więcej niż rok wcześniej.