Łukasz Szewczyk30.04.2018 (12:18)brak komentarzy

PKP Intercity rusza z nową platformą komunikacyjną. Michał Czarnecki w roli taty (wideo)

PKP Intercity uruchamia nową platformę komunikacji pod hasłem "Tysiące powodów do podróżowania". Oparta na nowym formacie kreatywnym wizerunkowa kampania reklamowa ruszy 1 maja br.2018 roku.
PKP Intercity rusza z nową platformą komunikacyjną. Michał Czarnecki w roli taty (wideo)
Bohaterami kampanii "Tysiące powodów do podróżowania" są 7-letni Filip i jego tata, którzy wspólnie podróżują pociągiem PKP Intercity i miło spędzają czas, korzystając z wielu udogodnień, jakie daje ta forma podróży. W rolę taty wcielił się Michał Czernecki, aktor z znany m.in. z "Wojny polsko-ruskiej", "Podatku od miłości" czy serialu "Leśniczówka", Filipa zagrał Franek Kalinowski.
Celem pierwszej odsłony kampanii jest podkreślenie wygody podróżowania najnowszymi pociągami PKP Intercity oraz pokazanie możliwości różnorodnego spędzania czasu w trakcie podróży.


W nowych i zmodernizowanych pojazdach znajduje się wiele udogodnień dla pasażerów - wygodne fotele, gniazdka elektryczne, nowoczesne toalety, indywidualne oświetlenie, przewijaki dla niemowląt, strefa gastronomiczna, strefy ciszy czy stojaki do przewozu rowerów. Pociągi zostały też przystosowane do potrzeb rodzin z dziećmi czy podróżnych z niepełnosprawnościami.

- Uważnie obserwujemy trendy społeczne i widzimy, że jako społeczeństwo coraz bardziej cenimy wygodę, a wolny czas chcemy spędzać w ciekawy, jakościowy sposób. Poprzez naszą nową platformę komunikacji chcemy pokazać, że jako PKP Intercity świetnie odpowiadamy na te potrzeby - stale inwestujemy w komfort pasażerów, a podróż pociągiem nie jest jedynie przemieszczaniem się z jednego miasta do drugiego, ale bardzo dobrą okazją do tego, aby odpocząć, nawiązać relację lub miło spędzić czas z bliskimi - mówi Marcin Skłodowski, Dyrektor Biura Marketingu i Komunikacji PKP Intercity.


PKP Intercity realizuje obecnie największy program inwestycyjny w historii firmy, którego celem jest m.in. zakup i modernizacja taboru oraz dalsza poprawa doświadczeń pasażerów. Na zakup nowych wagonów i lokomotyw oraz modernizację taboru już posiadanego PKP Intercity przeznaczy około 7 mld zł.


Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca maja. W jej ramach przewidziane są dwa spoty telewizyjne, spoty radiowe, OOH, działania digital oraz wykorzystanie nośników własnych PKP Intercity. Działania w ramach platformy "Tysiące powodów do podróżowania" będą kontynuowane jesienią tego roku.


Kreacja i realizacja kampanii: Publicis
Działania digital: Agencja Warszawa
Dom mediowy: Value Media