Łukasz Szewczyk09.05.2018 (11:53)2 komentarze

Lekko, mocno. Jak chcesz? Żywiec Zdrój z nową kampanią wód gazowanych.

Rusza kampania reklamowa firmy Żywiec Zdrój, dotycząca wód gazowanych - Żywiec Zdrój Lekki Gaz oraz Żywiec Zdrój Mocny Gaz. Aktywacje prowadzone są pod hasłem "Lekko, mocno. Żywiec Zdrój. Jak chcesz gazowany".
Żywiec Zdrój - jak chcesz gazowany
Najnowsza kampania Żywiec Zdrój jest dedykowana wodom gazowanym marki - Żywiec Zdrój Mocny Gaz oraz Żywiec Zdrój Lekki Gaz. Ma ona na celu podkreślenie dostępności dwóch rodzajów produktów - Żywiec Zdrój mocno i lekko gazowany, dając w ten sposób konsumentom możliwość wyboru. Żywiec Zdrój Mocny Gaz gasi nawet ekstremalne pragnienie i jest propozycją dla osób, które poszukują dużego nagazowania oraz mocnego orzeźwienia. Z kolei Żywiec Zdrój Lekki Gaz charakteryzuje się subtelnym nagazowaniem, przez co orzeźwia, nie tracąc przy tym delikatnych bąbelków.
Koncepcja działań reklamowych oparta jest na wprowadzeniu do komunikacji pięciu bohaterów, którzy mogą kojarzyć się konsumentom z określonym stylem życia
i dokonywanymi wyborami. Jest to baletnica, motocyklista, pingpongista, wokalistka oraz kibic. Każdemu z nich odpowiada inny - uwarunkowany indywidualnymi preferencjami, często nieoczywistymi - poziom nagazowania wody źródlanej Żywiec Zdrój. Bohaterowie będą obecni w materiałach video oraz kreacjach w mediach społecznościowych.

Akcję w ramach kampanii wspierają szerokie działania na nośnikach zewnętrznych oraz reklamy plasowane m.in. w telewizji oraz Internecie, w tym w mediach społecznościowych oraz na kanale Youtube. Równolegle będą prowadzone działania shopper-marketingowe.
Za koncept, kreację oraz działania w Internecie, OOH oraz TV odpowiada agencja VML,
za produkcję materiałów wideo Tyrka Studio, za zakup mediów Mediacom, zaś za komunikację i działania PR agencja MSL.

Komentarze (1 - 2 z 2)

Kranówa z gazem i bez gazu!
 1  
Gdyby domowe gazowanie nie było takie drogi, to już dawno przestałbym kupować wodę butelkowaną, bo mam w kranie lepszą wodę niż większość tego co jest w sklepach... na czele z Żywcem.
 1