Łukasz Szewczyk16.05.2018 (17:50)7 komentarzy

Oligarcha Iwan w kampanii NC+ promującej mundial w 4K (wideo)

Abonenci platformy NC+ obejrzą cały Mundial 2018 w jakości 4K. Piłkarskie emocje w 4K oraz wprowadzenie nowych kanałów do oferty promuje nowa kampania reklamowa nc+ realizowana w telewizji, sieciach kin "Multikino", stacjach radiowych, mediach online, mediach społecznościowych oraz w kanałach własnych online i punktach sprzedaży nc+.
Mundial 2018 w nc+
Bohaterem nowej odsłony kampanii nc+ jest rosyjski oligarcha Iwan, który ma wszystko - fantazję, rozmach i najlepsze jakościowo produkty z najdalszych zakątków świata. Iwanowi brakuje tylko jednego - mundialu w 4K, który jest dostępny w Polsce na platformie nc+. Aby zobaczyć mecze w najlepszej jakości obrazu, Iwanowi nie pozostaje nic innego, niż migiem przylecieć do Polski do salonu nc+ po najnowszy dekoder 4K UltraBOX+.

Kreację do kampanii stworzyła agencja Havas Warsaw, spot reklamowy przygotował dom produkcyjny Film Produkcja, a zakupem mediów zajęła się agencja Havas Media. Za komunikację online odpowiada dział Digital Marketing platformy nc+ oraz Havas Warsaw.

Kampania reklamowa promująca mundial w 4K i postać Iwana to kolejna odsłona nowej platformy komunikacji przygotowanej przez Havas Warsaw dla platformy nc+.

Więcej informacji na temat oferty 4K na mundial można znaleźć na stronie głównej kampanii

Komentarze (1 - 7 z 7)

Super, po prostu rewelacja! Bierz i płać za aktywacje dekodera 4k i miesięczny haracz 15zł za niego! Niedoczekanie!!!! Jakby naprawdę chcieli zdobyć klientów, to by zrobili mundialową promocje za 0zł aktywacja i 0zł za dekoder miesięcznie i wyszliby na tym na plus, a tak chytry 2 razy traci!!!
 13  
zacznijcie pusczac pierw full hd takie jakie powinno być a potem możecie nawijać makaron na uszy o 4K.
 8  
Kurski dogadał się z Emitelem i uruchomią w każdym mieście wojewódzkim na szybko testy TVP 4K w DVB-T2 w HEVC.......
.......a nie, śniło mnie się tylko.......muszę pójść do kibla.
 2  
Super reklama, dawno takich NC+ nie miała.
 2  
Jeśli ktoś nie posiada jeszcze telewizora 4K, tylko telewizor Full HD, uważam, że warto mimo wszystko wymienić dekoder na 4K, bo nawet na telewizorze Full HD kanały 4K będą miały nieco lepszą jakość od kanałów HD i gra jest warta świeczki. Jest tak przede wszystkim dlatego, że kanały 4K są nareszcie nadawane progresywnie, a kanały HD są nadawane z przeplotem (1080i, a nie 1080p). Dekoder 4K może dawać na wyjściu HDMI rozdzielczość 1080p, więc jak najbardziej współpracuje z telewizorami typu Full HD. Na kanałach 4K dekoder dokona downscalingu do 1080p i obraz będzie wyglądał lepiej niż na kanałach HD w 1080i.

Oczywiście nie ulega wątpliwości, że kontent 4K najlepiej jest oglądać na telewizorach 4K, ale jeśli ktoś ma jeszcze telewizor Full HD i z jakiegoś powodu na razie nie planuje jego wymiany, moim zdaniem warto wymienić przynajmniej dekoder na 4K i oglądać kanały 4K przeskalowane przez dekoder do PRAWDZIWEGO FULL HD.
Grzegorz Wandałowicz 16.05.2018 (21:32:49)
 1  
Dzień dobry;
Po obejrzeniu reklamy nc+ promującej Mundial w 4K
zaintrygował mnie pewien szczegół, który stoi w sprzeczności z
merytorycznym znaczeniem obrazu i podkładu muzycznego. Otóż w reklamie
przedstawiacie rosyjskich kibiców z charakterystycznym oligarchicznym
blichtrem, a w tle reklamy słychać pieśń żydowską, która powstała w
XVII wieku. Chcę wyraźnie zaznaczyć, że reklama w jej swobodnej formie
bardzo mi się podoba i gratuluję pomysłu. Od lat fascynuję się
kulturą rosyjską ale również żydowską. Mam wielki szacunek do
historii i przekazu kulturowego Rosji I Izraela. I być może brzmi to
górnolotnie ale po prostu nie mam nic przeciwko Rosjanom i Żydom.
Chciałabym jednak poznać cel użycia tej żydowskiej piosenki użytej w
reklamie przedstawiającej rosyjskie środowisko. A może intencją
pomysłodawcy był piękny przekaz tej pieśni-szalom alejchem - "i
wam pokój" Jeśli tak, to również gratuluję pomysłu bo to
fantastyczny most łączący kibiców z całego świata. Jeśli natomiast
jest to jakieś niedopatrzenie z Waszej strony, to sugeruję
dokładniejszego poznania genezy utworu zanim trafi do projektu reklamy.
pozdrawiam Aleksandra
 3  
Do Polski “Migiem” dobrze ze nie zestawem s400...
 0