16.05.2018 (17:50)7 komentarzy
Oligarcha Iwan w kampanii NC+ promującej mundial w 4K (wideo)
Abonenci platformy NC+ obejrzą cały Mundial 2018 w jakości 4K. Piłkarskie emocje w 4K oraz wprowadzenie nowych kanałów do oferty promuje nowa kampania reklamowa nc+ realizowana w telewizji, sieciach kin "Multikino", stacjach radiowych, mediach online, mediach społecznościowych oraz w kanałach własnych online i punktach sprzedaży nc+.
Bohaterem nowej odsłony kampanii nc+ jest rosyjski oligarcha Iwan, który ma wszystko - fantazję, rozmach i najlepsze jakościowo produkty z najdalszych zakątków świata. Iwanowi brakuje tylko jednego - mundialu w 4K, który jest dostępny w Polsce na platformie nc+. Aby zobaczyć mecze w najlepszej jakości obrazu, Iwanowi nie pozostaje nic innego, niż migiem przylecieć do Polski do salonu nc+ po najnowszy dekoder 4K UltraBOX+.
Kreację do kampanii stworzyła agencja Havas Warsaw, spot reklamowy przygotował dom produkcyjny Film Produkcja, a zakupem mediów zajęła się agencja Havas Media. Za komunikację online odpowiada dział Digital Marketing platformy nc+ oraz Havas Warsaw.
Kampania reklamowa promująca mundial w 4K i postać Iwana to kolejna odsłona nowej platformy komunikacji przygotowanej przez Havas Warsaw dla platformy nc+.
Więcej informacji na temat oferty 4K na mundial można znaleźć na stronie głównej kampanii
Kreację do kampanii stworzyła agencja Havas Warsaw, spot reklamowy przygotował dom produkcyjny Film Produkcja, a zakupem mediów zajęła się agencja Havas Media. Za komunikację online odpowiada dział Digital Marketing platformy nc+ oraz Havas Warsaw.
Kampania reklamowa promująca mundial w 4K i postać Iwana to kolejna odsłona nowej platformy komunikacji przygotowanej przez Havas Warsaw dla platformy nc+.
Więcej informacji na temat oferty 4K na mundial można znaleźć na stronie głównej kampanii
Komentarze (1 - 7 z 7)
.......a nie, śniło mnie się tylko.......muszę pójść do kibla.
Oczywiście nie ulega wątpliwości, że kontent 4K najlepiej jest oglądać na telewizorach 4K, ale jeśli ktoś ma jeszcze telewizor Full HD i z jakiegoś powodu na razie nie planuje jego wymiany, moim zdaniem warto wymienić przynajmniej dekoder na 4K i oglądać kanały 4K przeskalowane przez dekoder do PRAWDZIWEGO FULL HD.
Po obejrzeniu reklamy nc+ promującej Mundial w 4K
zaintrygował mnie pewien szczegół, który stoi w sprzeczności z
merytorycznym znaczeniem obrazu i podkładu muzycznego. Otóż w reklamie
przedstawiacie rosyjskich kibiców z charakterystycznym oligarchicznym
blichtrem, a w tle reklamy słychać pieśń żydowską, która powstała w
XVII wieku. Chcę wyraźnie zaznaczyć, że reklama w jej swobodnej formie
bardzo mi się podoba i gratuluję pomysłu. Od lat fascynuję się
kulturą rosyjską ale również żydowską. Mam wielki szacunek do
historii i przekazu kulturowego Rosji I Izraela. I być może brzmi to
górnolotnie ale po prostu nie mam nic przeciwko Rosjanom i Żydom.
Chciałabym jednak poznać cel użycia tej żydowskiej piosenki użytej w
reklamie przedstawiającej rosyjskie środowisko. A może intencją
pomysłodawcy był piękny przekaz tej pieśni-szalom alejchem - "i
wam pokój" Jeśli tak, to również gratuluję pomysłu bo to
fantastyczny most łączący kibiców z całego świata. Jeśli natomiast
jest to jakieś niedopatrzenie z Waszej strony, to sugeruję
dokładniejszego poznania genezy utworu zanim trafi do projektu reklamy.
pozdrawiam Aleksandra