Łukasz Szewczyk02.07.2018 (16:09)3 komentarze

Rusza Wyzwanie Smaku Pepsi 2018. W jakich miastach? Michael Jackson i Britney Spears na puszkach

Ruszyła ogólnopolska kampania marketingowa 360°, wspierająca tegoroczną edycję Wyzwania Smaku Pepsi - akcję, w której konsumenci próbują Pepsi i innego napoju typu cola i wybierają ten napój, który bardziej im smakuje.
Wyzwanie Smaku Pepsi 2018
Kultowa akcja Wyzwanie Smaku Pepsi miała swój początek ponad 40 lat temu w Kanadzie i od tamtej pory odbywa się w różnych zakątkach świata. To świetna zabawa, która zapewnia dużą dawkę pozytywnych emocji i zaskoczenie! Każdy uczestnik ma okazję spróbować Pepsi oraz innego napoju typu cola i wybrać ten, który mu bardziej smakuje. Oba napoje schłodzone są do tej samej temperatury, nalewane ze świeżo otwartych puszek i serwowane w identycznych, nieoznaczonych kubkach. Uczestnik wyzwania nie wie, który napój znajduje się w którym kubku, więc w swoim wyborze kieruje się wyłącznie smakiem. Wyzwanie Smaku można podjąć także z Pepsi bez kalorii i innym bezcukrowym napojem typu cola. Każda osoba, która weźmie udział w Wyzwaniu Smaku Pepsi w nagrodę otrzyma modny gadżet idealny na wakacyjny czas.
- Nie możemy się już doczekać kolejnej edycji Wyzwania Smaku Pepsi! Każde lato ma swój niepowtarzalny smak, który na długo zostaje w pamięci. Zachęcamy wszystkich do świetnej, wspólnej zabawy z influencerami, którzy sprawdzą jak wybierają Polacy. Podczas wakacji Wyzwanie Smaku odwiedzi osiem miast w Polsce - zachęca Michał Szewczyk, Senior Brand Manager Pepsi.

Wyzwanie Smaku Pepsi 2018 - mapa
Tego lata Pepsi zaprasza wszystkich na Przystanek Smaku. Do każdego z ośmiu miast: Sosnowiec (14-15.07.2018), Warszawa (21-22.07.2018), Rzeszów (28-29.07.2018), Olsztyn (04-05.08.2018), Toruń (11-12.08.2018), Gorzów Wlkp. (18-19.08.2018), Białystok (25-26.08.2018), Słupsk (01-02.09.2018) przyjadą food trucki z różnorodnym street foodem. Damian Kordas, zwycięzca IV edycji programu MasterChef, dołączy do ekipy Wyzwania Smaku Pepsi i będzie szukać smaku tego lata. W specjalnie przygotowanej strefie spotkają się z nim znani influencerzy: Jessica Mercedes, Mandzio, Dharni oraz chłopaki z 5 sposobów na. Zachęcą fanów do podjęcia Wyzwania Smaku Pepsi i wraz z nimi stworzą unikalne zestawy na lato.

Wyzwanie Smaku Pepsi 2018 - puszki limitowane
W latach 90-tych z Pepsi związani byli m.in. Michael Jackson i Britney Spears. Z tej okazji ich wizerunek można teraz znaleźć na limitowanej edycji puszek z logo Pepsi w klimacie vintage dostępnych w sklepach.

Wyzwanie Smaku Pepsi wspiera silna kampania 360°, która obejmuje działania reklamowe w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), a także działania na nośnikach zewnętrznych (OOH) oraz materiały w punktach sprzedaży (POS). Dodatkowo w ramach kampanii zaplanowana jest seria eventów w ośmiu miastach w Polsce pod szyldem Przystanek Smaku. Kampania obejmuje również działania PR.


Spot reklamowy promujący tegoroczną kampanię Wyzwania Smaku Pepsi przygotowała agencja BBDO. Za działania w Internecie odpowiada K2 Internet, a za zakup mediów Media Direction OMD. Organizacją eventów zajmuje się Ewesa, materiały POS przygotowała agencja Pink Pepper Media, a wsparcie PR zapewnia Questia.

Komentarze (1 - 3 z 3)

Fajne są te nawiązania do starych czasóe jednak jeśli już tak chcą nawiązywać do dawnych lat to fajnie jakby przywrócili kultową szklaną butelkę.
 8  
@xusux popieram pepsi w kultowej szklanej butelce.
 4  
Puszka wali rozpuszczalnikiem! Spróbujcie pepsi czy cocacoli w szklanej butelce to poczujecie różnicę w smaku!
 6