09.07.2018 (13:09)8 komentarzy
TVN Media i Edpiresse Polska łączą siły w obszarze wideo online
Edipresse Polska i TVN Media nawiązały strategiczną współpracę w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej wideo on-line oraz komercjalizacji treści wideo.
Premium Digital - broker reklamowy TVN Media - będzie reprezentować handlowo Edipresse Polska w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej wideo na wszystkich serwisach tego wydawcy: polki.pl, wizaz.pl, mamotoja.pl, party.pl, gotujmy.pl oraz ilewazy.pl.
- Wśród serwisów internetowych dla kobiet jesteśmy liderem, który od wielu lat produkuje jakościowy kontent i posiada atrakcyjny profil użytkowników. Współpraca z TVN Media nie tylko pozwoli nam na efektywne wykorzystanie potencjału wideo naszych serwisów, ale też wpisze się w potrzeby rynku w zakresie produktu reklamowego wideo premium o szerokim zasięgu w grupie kobiecej - powiedział Maciej Klepacki, Digital COO w Edipresse Polska. - Edipresse będzie nadal samodzielnie zarządzać wszystkimi działaniami niestandardowymi i akcjami specjalnymi w obszarze wideo, oferując klientom zintegrowane rozwiązania reklamowe obejmujące wideo, sponsoring autorskich formatów redakcyjnych, branded content oraz emisję i produkcję treści realizowanych przez Edipresse Content Studio - dodaje Maciej Klepacki.
Premium Digital TVN Media ma w swojej ofercie produkty zasięgowe wideo docierające do ponad 24 milionów użytkowników internetu. Współpracuje m.in. z NC+, Viacom, Interią, Polskapresse czy Gremi Media. Za rozwój oferty w ramach współpracy z Partnerami Premium Digital odpowiada Kinga Kucharska.
- Dla TVN Media partnerstwo z Edipresse jest strategicznym krokiem w procesie budowania Premium Digital - platformy rynkowej reprezentującej handlowo najatrakcyjniejszy segment polskiego rynku wideo. Naszym celem długofalowym jest rozwój i wsparcie wydawców internetowych oraz producentów treści w ich monetyzacji w środowisku cyfrowym i telewizyjnym - powiedział Andrzej Karasowski, dyrektor zarządzający Premium TV.
- Wśród serwisów internetowych dla kobiet jesteśmy liderem, który od wielu lat produkuje jakościowy kontent i posiada atrakcyjny profil użytkowników. Współpraca z TVN Media nie tylko pozwoli nam na efektywne wykorzystanie potencjału wideo naszych serwisów, ale też wpisze się w potrzeby rynku w zakresie produktu reklamowego wideo premium o szerokim zasięgu w grupie kobiecej - powiedział Maciej Klepacki, Digital COO w Edipresse Polska. - Edipresse będzie nadal samodzielnie zarządzać wszystkimi działaniami niestandardowymi i akcjami specjalnymi w obszarze wideo, oferując klientom zintegrowane rozwiązania reklamowe obejmujące wideo, sponsoring autorskich formatów redakcyjnych, branded content oraz emisję i produkcję treści realizowanych przez Edipresse Content Studio - dodaje Maciej Klepacki.
Premium Digital TVN Media ma w swojej ofercie produkty zasięgowe wideo docierające do ponad 24 milionów użytkowników internetu. Współpracuje m.in. z NC+, Viacom, Interią, Polskapresse czy Gremi Media. Za rozwój oferty w ramach współpracy z Partnerami Premium Digital odpowiada Kinga Kucharska.
Komentarze (1 - 8 z 8)
Zresztą jeśli zestawimy wysoką oglądalność Faketów z wysokim poparciem dla obecnie rządzących, można łatwo dojść do wniosku, że ludzie oglądają Fakety dla beki, a nie po to, żeby wierzyć w te brednie. Pomimo bycia liderem antypisowskiej propagandy, POparcie dla totalnie upadłej oPOzycji leży i kwiczy i to jest największa beka!!! ;D Większość widzów traktuje Fakety jako zwykły program rozrywkowy, czyli leci leci kabarecik... hahaha, hihihi... ;D
Popcorn, Cola i prezenterzy Faketów wytrząsający się nad partią rządzącą - to jest MEGA UBAW!!! ;D
Morze (!) matołB ci to wytłumaczy ponieważ każdy swój wPiSik kończy właśnie takim głupawym: buhaha...
Dla was serio są informacje, że 1 to więcej niż 27 i przyjmujecie to ze śmiertelną powagą.
.
Dla was serio są informacje, że 1 to więcej niż 27 i przyjmujecie to ze śmiertelną powagą.
Cóż, @tati może sobie pisać o nas wszystko, ale jego wpisy na szczęście i tak nic nie znaczą! To my, PiS-owcy, jesteśmy konserwatywną inteligencją, to my wyznajemy właściwe, konserwatywne wartości i to my mamy słuszne poglądy! A inni niech sobie gadają...
PS. Kończę pisanie komentarzy pod tym artykułem i więcej do niego nie zajrzę, bo wiem na 100%, że za chwilę zrobi się sracz w komentarzach, a w sraczu nie mam ochoty się babrać...
Tyle na temat i BEZ ODBIORU, bo i tak do tego artykułu więcej nie zajrzę i niczego nie odbiorę!
Cóż, @tati może sobie pisać o nas wszystko, ale jego wpisy na szczęście i tak nic nie znaczą! To my, PiS-owcy, jesteśmy konserwatywną inteligencją, to my wyznajemy właściwe, konserwatywne wartości i to my mamy słuszne poglądy! A inni niech sobie gadają...
PS. Kończę pisanie komentarzy pod tym artykułem i więcej do niego nie zajrzę, bo wiem na 100%, że za chwilę zrobi się sracz w komentarzach, a w sraczu nie mam ochoty się babrać...
Tyle na temat i BEZ ODBIORU, bo i tak do tego artykułu więcej nie zajrzę i niczego nie odbiorę!
"Piotrowicz o TVP
„Zdaję sobie sprawę z tego, że niektórzy mogą uważać, że przekaz razi ludzi inteligentnych, bo tak ubieram te sformułowania. Ale trzeba wiedzieć, że ten przekaz winien trafić do wszystkich, do możliwie jak najszerszej ilości Polaków”.
:lol
Morze (!) matołB ci to wytłumaczy ponieważ każdy swój wPiSik kończy
bit.ly/2J8eA33
buuuuuuuuuuuuuuuuahahahahahhahahahahahahaha!!!
________________________________________________________________________
Spójrz na moich psychofanów!!! Właśnie tak wygląda przewlekły ból d. =)
buuuuuuuuuuahahahahahahhaah!!!
________________________________________________________________________
Spójrz na moich psychofanów!!! Właśnie tak wygląda przewlekły ból d. =)
Tutaj można dowiedzieć się prawdy na temat Rządów PO :
facebook.com/Pr...