Łukasz Szewczyk10.07.2018 (9:31)2

Polska w czołówce liczby reklam alkoholu w TV. Przekładają się one na zachowanie młodych ludzi

Liczba reklam piwa w Polsce znacznie przekracza średnią europejską. W ciągu 10 miesięcy 2017 roku przekroczyła 780 tys., a w ciągu 16 lat - blisko 4 mln. Rośnie też czas antenowy przeznaczany na reklamy piwa zarówno w telewizji publicznej, jak i prywatnej. Te wzrosty przekładają się na większe spożycie złotego trunku, szczególnie wśród młodzieży - podkreśla dyrektor Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 2 z 2)

dla mnie to jest chore że alkohol jest legalny a marycha nie,przecie jest bardziej szkodliwy,śmiertelny i ma więcej skutków ubocznych...no ale jak mają grubą kasę z niego i niektórzy rządzący spożywają go to co się dziwić.....
 3  
taaa, bo napewno młodzi ludzie oglądają teraz TV - idiotyczne badania
 2