Łukasz Szewczyk12.07.2018 (17:45)1 komentarz

Mundial 2018: Marki, które najbardziej zachęcają do kibicowania

Biedronka i LOTOS to zdaniem Polaków marki, które najbardziej zachęcają do kibicowania
w tegorocznych Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej.
Mundial 2018: Marki, które najbardziej zachęcają do kibicowania
Jak pokazało badanie zrealizowane przez SW Research dla On Board Think Kong - marki, które najbardziej zachęcają do kibicowania to Biedronka oraz Grupa LOTOS. Kolejno 33% i 27% Polaków wskazało te dwie firmy i ich działania, jako najbardziej mobilizujące do kibicowania. Biedronkę częściej wskazywały kobiety, Grupę LOTOS mężczyźni. Co dziesiąty Polak wskazał markę NIKE.
Które marki najbardziej zachęcają do kibicowania?
- Mundial trwa a marki nadal mogą korzystać z okazji do promowania siebie i swoich produktów. Strefy kibica nie są już tak zapełnione jak 2 tygodnie temu, ale na pewno duża część Polaków wciąż żyje tym turniejem. Marki, takie jak LOTOS czy Biedronka na pewno mogą wciąż wiele zyskać poprzez reklamy i działania w social mediach - komentuje Wojciech Chorąży z On Board Think Kong. - Ciekawym przykładem kampanii reklamowej jest kampania Visy, która wykorzystuje wizerunek Zlatana Ibrahimovićia, a jednocześnie nie namawia do kibicowania konkretnej reprezentacji. Tę kampanię świetnie zapamięta wielu kibiców, szczególnie tych obecnych w social media - dodaje Chorąży.

Badanie SW Research metodą CAWI, reprezentatywna próba n=1005 na osobach powyżej 18 roku życia, zostało przeprowadzone między w dniach 19 - 20 czerwca br. w oparciu o listę 12 głównych sponsorów i partnerów polskiej reprezentacji wymienionych na stronach Polskiego Związku Piłki Nożnej.
On Board Think Kong

Komentarze (1 - 1 z 1)

Jakie kibicowanie? Jakie mistrzostwa?
 0