Łukasz Szewczyk27.08.2018 (21:47)1 komentarz

Po kultowych Świeżakach do Biedronki wkracza Gang Słodziaków. Ruszyła kampania (wideo)

Do niedawna można ich było spotkać w lesie, teraz wkraczają do Biedronki. Gang Słodziaków, czyli lis Lucek, jeż Jerzyk, sowa Zosia, bóbr Borys, ryś Rysio i zając Zuzia, od 27 sierpnia 2018 roku wkraczają do Biedronki. Jak je zdobyć?
Gang Słodziaków
To już kolejna akcja lojalnościowa realizowana przez Biedronkę po kultowych Świeżakach. Słodziaki są zwierzętami mieszkającymi w polskich lasach. Z łatwością więc rozpozna je każde dziecko i wybierze ulubionych bohaterów. Ich przygody są opisane w specjalnej książce "Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków".
- Jesteśmy pewni, że Gang Słodziaków podbije serca naszych klientów. Wzorem poprzednich akcji, zadbaliśmy również o walor edukacyjny - tym razem stawiamy na rozbudzanie wyobraźni oraz codzienne, rodzinne czytanie. Mamy nadzieję, że Słodziaki okażą się prawdziwą inspiracją w niejednym domu - mówi Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka.

Zasady akcji Gang Słodziaków
Akcja "Gang Słodziaków" rusza 27 sierpnia br. By wziąć w niej udział, wystarczy na specjalnych kartach kolekcjonerskich zbierać naklejki przyznawane podczas zakupów w Biedronce. Naklejki można kolekcjonować do 18 listopada br., a pluszaki i książkę odbierać do 2 grudnia br. lub do wyczerpania zapasów.

Każdego ze Słodziaków będzie można otrzymać za darmo po zebraniu 60 naklejek, a 30 naklejek będzie uprawniało do jego zakupu za jedyne 19,99 zł/szt. Już 15 zebranych naklejek pozwoli odebrać za darmo książkę "Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków". Tę wyjątkową pozycję będzie też można kupić w Biedronce w regularnej cenie - 9,99 zł/szt., natomiast Słodziaka w cenie 49,99 zł/szt.

1 punkt w postaci naklejki można dostać za każde wydane w Biedronce 40 zł. Zbieranie punktów może być jeszcze szybsze dzięki dodatkowym punktom przyznawanym za:
• zakupy z zarejestrowaną kartą lojalnościową "Moja Biedronka" (1 pkt),
• zakup warzyw lub owoców (1 pkt),
• zakup produktów specjalnych o minimalnej wartości 10 zł (1 pkt).
Dodatkowe punkty są przyznawane wyłącznie do transakcji spełniających kryterium zakupów 40 zł.

Przykładowo: za zakupy z zarejestrowaną kartą "Moja Biedronka" na kwotę minimum 40 zł, wśród których znajdzie się przynajmniej 1 warzywo lub 1 owoc oraz produkty specjalne o wartości minimum 10 zł, będzie można otrzymać 4 naklejki (4 pkt). Przy analogicznych zakupach na kwotę min. 80 zł, liczba punktów wzrasta do 8.

Dodatkowe słodziakowe atrakcje
Zabawa ze Słodziakami będzie jeszcze ciekawsza dzięki bezpłatnej aplikacji mobilnej, w której dostępne będą gry dla dzieci z elementami edukacyjnymi. Za pomocą aplikacji każdy będzie też mógł zrobić sobie selfie z członkami Gangu.

Dodatkowo akcji towarzyszyć będą specjalnie przygotowane "słodziakowe piosenki", w rytm których zabawa z paczką przyjaciół z leśnej polany stanie się jeszcze przyjemniejsza.

Aspekt edukacyjny
"Gang Słodziaków", podobnie jak inne akcje lojalnościowe Biedronki, ma walor edukacyjny. Tym razem sieć zachęca dorosłych, by codziennie czytali dzieciom. Służyć temu ma wyjątkowa książka "Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków", opowiadająca o przygodach Słodziaków. Została napisana przez autorkę książek dla dzieci i młodzieży, Renatę Piątkowską, jurorkę w konkursie literackim Biedronki "Piórko".

- Czytajmy dzieciom bajki, wiersze, opowiadania. Czytajmy im dobre książki. To chyba najprostszy sposób, by rozbudzić ich wyobraźnię i zainteresowanie otaczającym nas światem. A jeśli książka wywoła na buzi dziecka uśmiech, to możemy być pewni, że daliśmy mu najpiękniejszy prezent - zachęca Renata Piątkowska, autorka książki "Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków".

Rusza kampania reklamowa
Kampanię reklamową nowej akcji rozpoczyna 45-sekundowy spot reklamowy. Jego akcja ma miejsce wieczorem, gdy dzieci kładą się spać. Do ich pokoju przychodzi tata i zaczyna czytać książkę na dobranoc. W tym momencie widzowie wraz z rodziną bohaterów spotu przenoszą się na bajkową leśną polanę, gdzie Gang Słodziaków urządza wielki wyścig.

- W tym roku stworzyliśmy od podstaw cały świat Słodziaków - maskotki, książkę, aplikację mobilną, a w kolejnych dniach udostępnimy dodatkowe atrakcje. Podkreślamy też wagę codziennego czytania książek dzieciom, bo to doskonały sposób na wspólne spędzanie czasu. Pobudza wyobraźnię i inspiruje ich do tworzenia własnych historii. Właśnie ten aspekt zaakcentowaliśmy w pierwszym spocie naszej kampanii - mówi Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka.


Spot jest emitowany w głównych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN oraz w kanałach dziecięcych. Można go też obejrzeć na oficjalnym kanale sieci w serwisie YouTube.

Kampania wzbogacona jest o elementy content marketingu. Materiały pojawiać się będą cyklicznie m.in. w kanałach marki na Facebooku i YouTube oraz stronie www.gangslodziakow.pl. Można również pobrać dedykowana aplikację na telefony - Gang Słodziaków.

Agencją odpowiedzialną za kampanię jest Duda Polska, a części internetowej Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.

Komentarze (1 - 1 z 1)