Łukasz Szewczyk03.09.2018 (11:46)5 komentarzy

Gazeta Wyborcza reorganizuje dział sprzedaży i stawia na rozwój produktów reklamowych

Zmiany w strukturach biura reklamy Gazety Wyborczej.
Gazeta Wyborcza
Od września 2018 roku w strukturze biura reklamy Gazety Wyborczej w Warszawie funkcjonuje nowy dział rozwoju produktu, oferujący rozwiązania reklamowe obejmujące wydania dziennika, serwisy Wyborcza.pl i magazyny ("Wysokie Obcasy", "Wysokie Obcasy Extra", "Avanti", "Logo", "Kuchnia" oraz wydania specjalne). Zmiany, wychodzące naprzeciw oczekiwaniom kontrahentów biznesowych Agory, pozwolą zespołowi efektywniej realizować projekty reklamowe oraz rozwijać współpracę z partnerami i sprzedaż instytucjonalnej prenumeraty cyfrowej "Gazety Wyborczej".
- Skuteczne funkcjonowanie biura reklamy na trudnym rynku prasowym wymaga obecnie nie tylko świetnych kompetencji sprzedażowych czy produktowych, znajomości branży i wiedzy technologicznej, ale także elastycznej i sprawnie działającej struktury umożliwiającej generowanie nowych pomysłów i efektywną realizację projektów wspólnie z klientami i partnerami. Dlatego zdecydowaliśmy się dokonać zmian w naszym zespole - stawiamy na rozwój nowych rozwiązań marketingowych, zwłaszcza we współpracy z reklamodawcami, i tworzenie kompleksowych ofert - wyjaśnia Joanna Kwas, dyrektor biura reklamy. - Jestem przekonana, że dzięki temu biuro reklamy "Gazety Wyborczej" będzie jeszcze lepiej odpowiadać na zapotrzebowanie partnerów biznesowych i wspierać cały zespół w realizacji celów nakreślonych przez Grupę Agora w strategii na lata 2018-2022.

We wrześniu 2018 w ramach biura reklamy powstał dział rozwoju produktu, łączący dotychczasowe kompetencje projektowe zespołu. Na jego czele stanęła Dorota Adamczyk-Mroczek.

W ramach tego działu funkcjonują 4 obszary: rozwoju reklamy cyfrowej, projektów specjalnych i custom publishing, partnerstw zewnętrznych, a także, jak dotychczas, współpracy z domami mediowymi i pośrednikami.

Do obecnego zespołu sprzedażowego Gazety Wyborczej dołączyła Anna Jakubik jako szefowa działu odpowiadającego za rozwój projektów specjalnych.

Komentarze (1 - 5 z 5)

Ta reorganizacja, to coś co najlepiej im wychodzi (ło!)
;)

________________________________________________________________________

Spójrz na moich psychofanów!!! Właśnie tak wygląda przewlekły ból d. =)

 2  
Poczekajmy jeszcze kilka tygodni to dopiero będziemy reorganizację w Wyborczej, utrata kilka dużych miast podczas wyborów przez "totalnych" może spowodować utratę nawet kilkunastu-milionów złotych rocznie, i to nie tylko poprzez ubytek sprzedaży GW, ale również przegranych kontraktów publicznych głównie w przestrzeni reklamowej.
 0  
Znasz wyniki wyborów? To po co je organizować? Może od razu przeznaczyć na swojaków. Wygłodniałych w pisie i ich rodzinach jest tylu że stanowisk braknie niebawem.
 0  
przykład? Proszę bardzo:
Za PO sędziowie kradli podobno kiełbasy.

To ile kiełbas można kupić za dodatkową pensję "która się należy" dla sędziego awansowanego przez "dobrą zmianę"?
natemat.pl/248239,zbigniew-ziobro-jego-zastepca-daje-zarobic-sedziom-dobrej-zmiany
 0  
przykład? Proszę bardzo:
Za PO sędziowie kradli podobno kiełbasy.

To ile kiełbas można kupić za dodatkową pensję "która się należy" dla sędziego awansowanego przez "dobrą zmianę"?
natemat.pl/248239,zbigniew-ziobro-jego-zastepca-daje-zarobic-sedziom-dobrej-zmiany
No, z cytatem to nie zabłysnąłeś. na temat, gw to mało obiektywne źródła. Każdy kto myśli i umie porównywać pewne fakty, ba nawet archiwalne numery z obecnymi wie kogo uwielbiają a kogo nie nawidzą -tak dla zasady.
 0