Łukasz Szewczyk03.09.2018 (11:46)6 komentarzy

Gazeta Wyborcza reorganizuje dział sprzedaży i stawia na rozwój produktów reklamowych

Zmiany w strukturach biura reklamy Gazety Wyborczej.
Gazeta Wyborcza reorganizuje dział sprzedaży i stawia na rozwój produktów reklamowych
Od września 2018 roku w strukturze biura reklamy Gazety Wyborczej w Warszawie funkcjonuje nowy dział rozwoju produktu, oferujący rozwiązania reklamowe obejmujące wydania dziennika, serwisy Wyborcza.pl i magazyny ("Wysokie Obcasy", "Wysokie Obcasy Extra", "Avanti", "Logo", "Kuchnia" oraz wydania specjalne). Zmiany, wychodzące naprzeciw oczekiwaniom kontrahentów biznesowych Agory, pozwolą zespołowi efektywniej realizować projekty reklamowe oraz rozwijać współpracę z partnerami i sprzedaż instytucjonalnej prenumeraty cyfrowej "Gazety Wyborczej".
- Skuteczne funkcjonowanie biura reklamy na trudnym rynku prasowym wymaga obecnie nie tylko świetnych kompetencji sprzedażowych czy produktowych, znajomości branży i wiedzy technologicznej, ale także elastycznej i sprawnie działającej struktury umożliwiającej generowanie nowych pomysłów i efektywną realizację projektów wspólnie z klientami i partnerami. Dlatego zdecydowaliśmy się dokonać zmian w naszym zespole - stawiamy na rozwój nowych rozwiązań marketingowych, zwłaszcza we współpracy z reklamodawcami, i tworzenie kompleksowych ofert - wyjaśnia Joanna Kwas, dyrektor biura reklamy. - Jestem przekonana, że dzięki temu biuro reklamy "Gazety Wyborczej" będzie jeszcze lepiej odpowiadać na zapotrzebowanie partnerów biznesowych i wspierać cały zespół w realizacji celów nakreślonych przez Grupę Agora w strategii na lata 2018-2022.

We wrześniu 2018 w ramach biura reklamy powstał dział rozwoju produktu, łączący dotychczasowe kompetencje projektowe zespołu. Na jego czele stanęła Dorota Adamczyk-Mroczek.

W ramach tego działu funkcjonują 4 obszary: rozwoju reklamy cyfrowej, projektów specjalnych i custom publishing, partnerstw zewnętrznych, a także, jak dotychczas, współpracy z domami mediowymi i pośrednikami.

Do obecnego zespołu sprzedażowego Gazety Wyborczej dołączyła Anna Jakubik jako szefowa działu odpowiadającego za rozwój projektów specjalnych.

Komentarze (1 - 6 z 6)

Tego jeszcze nie było. "Wyborcza" bije na alarm: Brakuje nas w kioskach! Wina rządu czy problemy z kolporterem?
Tego jeszcze nie było! Zabrakło „Gazety Wyborczej” w kioskach. Zastępca redaktora naczelnego Jarosław Kurski wyjaśnił, że powodem są problemy z wypłacalnością jednego z dystrybutorów. Ale tylko czekać na to, aż padnie znane już wszystkim stwierdzenie, że winę za to wszystko ponosi rząd…
Powodem są kłopoty z jednym z największych dystrybutorów prasy w Polsce, który zalega nam z płatnościami. (…) By ograniczać straty, zmniejszyliśmy nakłady gazety kolportowane przez tego dystrybutora. I właśnie dlatego w wielu punktach, w których kupowaliście Państwo nas od lat, gazety jest bardzo mało lub nie ma jej wcale. Przepraszamy, choć za tę sytuację nie ponosimy odpowiedzialności— tłumaczył Kurski dodają, że co prawda w niektórych kioskach „Wyborczej” jest mniej, albo nie ma w ogóle, ale za to jest jej więcej chociażby na stacjach benzynowych czy w salonikach prasowych.Ale na wyjaśnieniach „Wyborcza” nie poprzestaje. W piątkowym wydaniu znajdziemy specjalną instrukcję mówiącą o tym, co zrobić, jeśli nie uda się kupić „GW” w ulubionym kiosku.Poza wymienieniem wszystkich punktów, w których „Wyborcza” jest dostępna, z instrukcji możemy dowiedzieć się, że kiedy brakuje „GW”, należy to zgłosić pod numerem specjalnie uruchomionej w tym celu infolinii lub mailowo, koniecznie podając dokładny adres punktu, w którym brakuje gazet.Co jeszcze? Dalej to już czysta promocja różnych ofert prenumeraty „Wyborczej”.Warto zwrócić uwagę na to, że podobne wydarzenia miały miejsce w czasach rządu Platformy Obywatelskiej i Polskiego Stronnictwa Ludowego, kiedy to część prawicowej prasy co i rusz informowała o tym, że są problemy z ich dostępnością w kioskach.
”Gazeta Wyborcza”
POgromca totalnie rozpadłej oPOzycji 3.09.2018 (12:38:43)
 0  
Ta reorganizacja, to coś co najlepiej im wychodzi (ło!)
;)

________________________________________________________________________

Spójrz na moich psychofanów!!! Właśnie tak wygląda przewlekły ból d. =)

 2  
Poczekajmy jeszcze kilka tygodni to dopiero będziemy reorganizację w Wyborczej, utrata kilka dużych miast podczas wyborów przez "totalnych" może spowodować utratę nawet kilkunastu-milionów złotych rocznie, i to nie tylko poprzez ubytek sprzedaży GW, ale również przegranych kontraktów publicznych głównie w przestrzeni reklamowej.
 0  
Znasz wyniki wyborów? To po co je organizować? Może od razu przeznaczyć na swojaków. Wygłodniałych w pisie i ich rodzinach jest tylu że stanowisk braknie niebawem.
 0  
przykład? Proszę bardzo:
Za PO sędziowie kradli podobno kiełbasy.

To ile kiełbas można kupić za dodatkową pensję "która się należy" dla sędziego awansowanego przez "dobrą zmianę"?
natemat.pl/248239,zbigniew-ziobro-jego-zastepca-daje-zarobic-sedziom-dobrej-zmiany
 0  
przykład? Proszę bardzo:
Za PO sędziowie kradli podobno kiełbasy.

To ile kiełbas można kupić za dodatkową pensję "która się należy" dla sędziego awansowanego przez "dobrą zmianę"?
natemat.pl/248239,zbigniew-ziobro-jego-zastepca-daje-zarobic-sedziom-dobrej-zmiany
No, z cytatem to nie zabłysnąłeś. na temat, gw to mało obiektywne źródła. Każdy kto myśli i umie porównywać pewne fakty, ba nawet archiwalne numery z obecnymi wie kogo uwielbiają a kogo nie nawidzą -tak dla zasady.
 0