Łukasz Szewczyk03.09.2018 (11:46)5

Gazeta Wyborcza reorganizuje dział sprzedaży i stawia na rozwój produktów reklamowych

Zmiany w strukturach biura reklamy Gazety Wyborczej.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 5 z 5)

Ta reorganizacja, to coś co najlepiej im wychodzi (ło!)
;)

________________________________________________________________________

Spójrz na moich psychofanów!!! Właśnie tak wygląda przewlekły ból d. =)

 2  
Poczekajmy jeszcze kilka tygodni to dopiero będziemy reorganizację w Wyborczej, utrata kilka dużych miast podczas wyborów przez "totalnych" może spowodować utratę nawet kilkunastu-milionów złotych rocznie, i to nie tylko poprzez ubytek sprzedaży GW, ale również przegranych kontraktów publicznych głównie w przestrzeni reklamowej.
 0  
Znasz wyniki wyborów? To po co je organizować? Może od razu przeznaczyć na swojaków. Wygłodniałych w pisie i ich rodzinach jest tylu że stanowisk braknie niebawem.
 0  
przykład? Proszę bardzo:
Za PO sędziowie kradli podobno kiełbasy.

To ile kiełbas można kupić za dodatkową pensję "która się należy" dla sędziego awansowanego przez "dobrą zmianę"?
natemat.pl/248239,zbigniew-ziobro-jego-zastepca-daje-zarobic-sedziom-dobrej-zmiany
 0  
przykład? Proszę bardzo:
Za PO sędziowie kradli podobno kiełbasy.

To ile kiełbas można kupić za dodatkową pensję "która się należy" dla sędziego awansowanego przez "dobrą zmianę"?
natemat.pl/248239,zbigniew-ziobro-jego-zastepca-daje-zarobic-sedziom-dobrej-zmiany
No, z cytatem to nie zabłysnąłeś. na temat, gw to mało obiektywne źródła. Każdy kto myśli i umie porównywać pewne fakty, ba nawet archiwalne numery z obecnymi wie kogo uwielbiają a kogo nie nawidzą -tak dla zasady.
 0