18.09.2018 (16:27)3 komentarze
Limitowana edycja puszek Coca-Cola Zero inspirowana koszulkami reprezentacji Polski (wideo)
Od połowy września 2018 roku w wybranych punktach sprzedaży dostępne są limitowane puszki Coca-Cola Zero Cukru 330 ml. Unikalna edycja jest częścią umowy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej
Przód i tył limitowanej puszki Coca-Cola Zero
- Poprzez limitowaną edycję puszek Coca-Cola Zero Cukru 330 ml chcemy pokazać, jak ważne jest dla marki wspieranie reprezentacji Polski. Jesteśmy dumni z tego, że na początku naszej współpracy oddajemy w ręce kibiców autorską i unikalną puszkę Coca-Cola Zero Cukru - wyjaśnia Damian Podawca, Senior Brand Manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.
Kampania promująca limitowaną edycję obejmie działania w TV i web TV, w obszarze digital i social media oraz POS w punktach sprzedaży.
W ramach umowy pomiędzy PZPN a Coca-Cola marka do końca lipca 2020 otrzymała prawo do posługiwania się tytułami "Oficjalnego Sponsora piłkarskiej reprezentacji Polski", w odniesieniu do wszystkich drużyn objętych umową oraz "Oficjalnego Partnera serwisu Łączy Nas Piłka". Do komunikacji sponsoringu firma będzie się posługiwać logotypem kompozytowym. Od 1 sierpnia 2018 roku logo Coca-Cola znajduje się także na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN, portalu Łączy Nas Piłka, zaproszeniach, biletach czy programach meczowych.
Za autorską kreację oraz produkcję opakowań puszek i materiałów BTL odpowiada Agencja Fortis. McCANN Worldgroup jest partnerem w obszarze implementacji formatów reklamowych, dom mediowy MediaCom opracował strategię kampanii, i realizuje zakup mediów. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Komentarze (1 - 3 z 3)