20.11.2018 (16:15)brak komentarzy
Power TV, Adventure HD, Top Kids, Nuta.TV HD, TVR od 2019 roku w biurze reklamy TVP
Telewizja Polska nawiązuje współpracę reklamową z Michał Winnicki Entertainment. Od 1 stycznia 2019 roku TVP będzie reprezentowało sprzedaż czasu reklamowego i sponsoringu w sześciu stacjach niezależnego nadawcy.
Od 1 stycznia 2019 roku za sprzedaż reklam w stacjach z portfolio Michał Winnicki Entertainment odpowiadać będzie Telewizja Polska. Do oferty reklamowej publicznego nadawcy dołącza sześć stacji: muzyczne kanały Nuta TV, Power TV i TO!TV, przygodowy kanał Adventure HD, dziecięcy Top Kids oraz TVR.
- Dzięki współpracy jesteśmy w stanie zaoferować rynkowi większą różnorodność programową i lepiej dopasować nasze produkty do potrzeb reklamodawców. Nowe reprezentowane stacje są jakościowym uzupełnieniem naszej oferty. Od lat obserwowaliśmy rozwój grupy, a dziś będziemy także go współtworzyć - mówi Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP.
- Z optymizmem patrzymy na rozpoczynającą się współpracę z Telewizją Polską. Nam, polskiemu nadawcy, najbliżej jest do polskich stacji telewizyjnych. Współpraca z TVP to nie tylko dla nas zaszczyt, ale też możliwość poszukiwania dalszych niż tylko programowe synergii w działaniu - komentuje Michał Winnicki, właściciel stacji.
- Dzięki współpracy jesteśmy w stanie zaoferować rynkowi większą różnorodność programową i lepiej dopasować nasze produkty do potrzeb reklamodawców. Nowe reprezentowane stacje są jakościowym uzupełnieniem naszej oferty. Od lat obserwowaliśmy rozwój grupy, a dziś będziemy także go współtworzyć - mówi Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP.
Komentarze