Łukasz Szewczyk20.11.2018 (19:49)1 komentarz

Telewizja Puls i TVN Media kontynuują współpracę brokerską

Telewizja Puls - trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce, nadawca kanałów TV Puls i PULS 2, oraz TVN Media Sp. z o.o. podpisały umowę o kontynuacji współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego.
TVN Media
Od 1 stycznia 2019 roku Biuro Reklamy TVN Media Sp. z o.o., pod marką Premium TV, będzie kontynuować współpracę na wyłączną reprezentację handlową Telewizji Puls w zakresie sprzedaży spotów reklamowych. TVN Media sprzedaje czas reklamowy TV Puls od 2011 roku, a kanału PULS 2 od początku jego istnienia - od lipca 2012 roku.
- Dla Telewizji Puls priorytetem jest dalszy stabilny rozwój. Dobra współpraca i wysoka jakość obsługi brokerskiej dają nam możliwość i komfort skoncentrowania się na potrzebach naszych widzów - powiedział Dariusz Dąbski, Prezes Zarządu Telewizji Puls.

- Obserwujemy sukces stacji i wierzymy, że nasz codzienny wysiłek przyczynia się do jej rozwoju. Propozycja programowa TV Puls i PULS 2 trwale wpisała się w potrzeby widzów tworząc wartościowe środowisko komercyjne - powiedział Piotr Tyborowicz, Członek Zarządu TVN i Discovery Polska/Dyrektor Biura Reklamy TVN Media.

Komentarze (1 - 1 z 1)

Dbfvvbbb
 0