Łukasz Szewczyk27.11.2018 (15:49)2 komentarze

Eurosport z TVN Media, Eleven Sports z Polsat Media

Od 1 stycznia 2019 roku TVN Media będzie odpowiedzialne za sprzedaż czasu reklamowego na kanałach Eurosportu, a Polsat Media za kanały Eleven Sports.
pilot i telewizor
Grupy Discovery TVN oraz Cyfrowy Polsat przenoszą należące do siebie kanały do swojego portfolio sprzedażowego. Jest to naturalna konsekwencja zmian właścicielskich, do których doszło w pierwszej połowie 2018 roku.
Wiosną 2018 roku Discovery Communications, do którego należy także Eurosport, sfinalizowało transakcję przejęcia Scripps Networks Interactive, właściciela m.in. TVN, umacniając pozycję jednego z największych koncernów medialnych na świecie. Przeniesienie sprzedaży czasu reklamowego na antenach Eurosportu, najpopularniejszego kanału sportowego w Polsce w ubiegłym roku, do TVN Media jest kolejnym przykładem skutecznej integracji w ramach grupy Discovery TVN.

W maju 2018 roku Grupa Cyfrowy Polsat poprzez Telewizję Polsat nabyła ponad 50% udziałów w Eleven Sports Network. Był to kolejny krok wzmacniający pozycję Grupy Polsat na rynku transmisji sportowych w Polsce. Przejmując kontrolę nad polską spółką Eleven Sports Network, Grupa Polsat zyskała dostęp do sportowego kontentu premium na światowym poziomie. To kolejna strategiczna inwestycja mająca na celu konsekwentną budowę jak najlepszej oferty programowej dla widzów Grupy Polsat.

Komentarze (1 - 2 z 2)

Polszmat
 2  
to od styczna będzie w h... reklam na Eleven Sports na to wychodzi
 0