Łukasz Szewczyk06.12.2018 (13:58)8 komentarzy

15. Mikołajkowy Blok Reklamowy (wideo)

"6 grudnia, godzina 18:45, oglądajcie i pomagajcie. To prosty gest!". Już po raz piętnasty zobaczymy charytatywny Mikołajkowy Blok Reklamowy. Celem akcji Telewizji Polsat i Biura Reklamy Polsat Media, jest pomoc chorym dzieciom - podopiecznym Fundacji Polsat. Specjalny blok reklamowy będzie emitowany na antenie Telewizji Polsat, w telewizji internetowej IPLA oraz na stronie Polsat.pl.
Mikołajkowy Blok Reklamowy 2018
To jubileuszowa, piętnasta edycja Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Wpływy z akcji Telewizji Polsat i Biura Reklamy Polsat Media, obliczone na podstawie wyników oglądalności, przekazane zostaną w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci. Ponownie w rolę Świętego Mikołaja wciela się wybitny aktor Krzysztof Kowalewski. W tym roku wspomogą go dziennikarze redakcji Wydarzeń, Polsat News i Polsat Sport oraz gwiazdy produkcji znanych z anteny Telewizji Polsat. Będą to: Dyrektor Pionu Informacji i Publicystyki Telewizji Polsat - Dorota Gawryluk, a także Paulina Chylewska, Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Sienkiewicz, Magdalena Stużyńska-Brauer, Aneta Zając, Katarzyna Skrzynecka, Jarosław Gugała, Bogdan Rymanowski, Maciej Dowbor, Paweł Królikowski i Bartosz Kwiatek.
- Mikołajkowy Blok Reklamowy to już przedświąteczna tradycja. Tradycja, która sprawia, że nie wychodząc z domu możemy stać się Świętym Mikołajem i w prosty sposób pomóc chorym dzieciom. Niezmiennie, 6 grudnia o 18:45 możemy zrobić ten prosty gest. Wystarczy usiąść przed telewizorem, a im wyższe wyniki oglądalności tym więcej pieniędzy zbierzemy na wsparcie potrzebujących - mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.

Od 21 listopada Telewizja Polsat oraz stacje z Grupy Polsat w specjalnie przygotowanych ogłoszeniach będą zapraszać widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Dodatkowo zapowiedzi będą emitowane w telewizji internetowej IPLA oraz w radiu MUZO.FM.


Kampania została zrealizowana przez Telewizję Polsat, reżyserami spotów byli Michał Konwicki i Jacek Siut, animacje przygotowało Studio Produkcyjne Orka, natomiast producentem był Krzysztof Hansz.

Komentarze (1 - 8 z 8)

Jak co roku tradycji stale się zadość - nie obejrzę bloku.
 6  
Nie obejrzę bloku, unikam reklam, wole pomagać dając na WOŚP.
 6  
Też nie obejrzę.Nayebane tyle reklam,i jeszcze mam je oglądać.
 4  
Nie trzeba oglądać, wystarczy przełączyć na ten kanał i pójść do kuchni, albo nawet do kibla :-) To ostentacyjne "NIE" jest godne pożałowania.
 4  
zębaty stary bankrut
 0  
Przyłączam się - WOŚP jak najbardziej - NIE dla SOLORZA.
Mam dość reklam w tv i jeszcze mam włączyć by te 10 minut tak sobie leciało. Jak ktoś jest durny to niech ogląda głupoty.
Zastanawiam dlaczego ta akcja jest tylko dla FUNDACJI POLSAT a nie na inne fundacje. Dlaczego co roku nie można byłoby innych obdarować. Ciekaw ile kasy za taką zbiórkę bierze prezes takiej fundacji i ile premii idzie dla załogi polsatu z tego.
 1  
hmm jak nie mam telemetra to i tak nieważne czy będę oglądał czy nie ?
 2  
hmm jak nie mam telemetra to i tak nieważne czy będę oglądał czy nie ?
Wystarczy, że masz dekoder do internetu podłączony.
 1