Łukasz Szewczyk06.12.2018 (14:02)1 komentarz

TVN Media z platformą Primus. Samodzielny kreator kampanii wideo online

Biuro Reklamy TVN Media wprowadza na rynek platformę Primus - narzędzie zakupowe stworzone na potrzeby klientów bezpośrednich, które umożliwia samodzielne zamawianie i optymalizację kampanii wideo on-line.
TVN Media
Primus daje reklamodawcom możliwość bezpośredniego zlecania kampanii wideo wykorzystujących zasoby TVN Media w prostej, 3-etapowej procedurze. Platformę wyróżnia przede wszystkim kontent, przy którym pojawiają się reklamy zlecane za pośrednictwem kreatora. To jakościowe, bezpieczne treści grupy TVN i Discovery Polska, partnerów Premium TV oraz Premium Digital (m.in.: Viacom, Edipresse Polska, czy Interia).
Platforma umożliwia reklamodawcom swobodną konfigurację i kontrolę zasobów, grup celowych oraz podstawowych wskaźników planowania kampanii wideo. Kreator oparty jest o rozwiązania programatyczne, jednak nie wymaga od użytkownika prowadzenia aukcji. Ceny poszczególnych zasobów i użycie grup celowych są automatycznie przeliczane w trakcie konfiguracji kampanii i w ramach całego ekosystemu programatycznego TVN Media - zgodnie z preferencjami użytkownika. Kreator dodatkowo pozwala na dodanie zewnętrznych zasobów wideo dostępnych w otwartych aukcjach (m.in. na YouTube w ramach TVN MCN) i umożliwia zakup kampanii na całym rynku.

- Naszym celem jest zwiększenie dostępności oferty reklamowej on-line, szczególnie w kontekście małych i średnich firm. Chcieliśmy także dać reklamodawcom możliwość bezpośredniego kontrolowania swoich kampanii wideo, emitowanych w bezpiecznym środowisku reklamowym - mówi Maciej Ziąbrowski, Dyrektor ds. Strategii i Badań Produktu Reklamowego TVN Media. - Analizując aktualnie dostępne na rynku platformy zarówno specjalistyczne, jak i te powszechne (np. Facebook Business), postanowiliśmy stworzyć system dla każdego, kto chciałby się zareklamować w player.pl, na stronach tvn24.pl, w mediach regionalnych czy przy treściach kontekstowych. Co więcej, możliwości geolokalizacji platformy PRIMUS pozwalają lokalnym firmom na skorzystanie z naszych bogatych zasobów wideo - dodaje.

PRIMUS daje możliwość płatności kartą kredytową, a dzięki targetowaniu i dynamicznie przeliczanym zasobom pozwala od razu poznać potencjał reklamowy nawet niewielkich kwot inwestowanych w reklamę wideo. Platforma PRIMUS umożliwia po raz pierwszy pełne wykorzystanie demograficznych i behawioralnych danych zbieranych w ramach ekosystemu TVN Media.

Klientom, którzy nie mają gotowego spotu reklamowego, TVN Media oferuje dodatkową usługę przygotowania takiej kreacji. Docelowo system ma pozwalać użytkownikowi na samodzielne stworzenie spotu wideo, który - jak wszystkie inne zlecane kampanie - jest weryfikowany przez system pod względem jakości, poprawności czy bezpieczeństwa przekazu.

Cechą platformy PRIMUS jest również fakt, że użytkownik ma szansę na całkowicie transparentną i pozbawioną ukrytych kosztów, pośredników, czy niejasnych zasad kontrolę nad swoimi wydatkami. Możliwość podłączenia własnych kodów mierzących wyniki kampanii dodatkowo ułatwia kontrolę nad jej przebiegiem.

Platforma została stworzona przez dział IT TVN i Discovery Polska oraz dział Badań i Rozwoju Produktu Reklamowego w Biurze Reklamy TVN Media. Prace nad PRIMUS rozpoczęły się w 2017 roku. Był to jeden z elementów całościowej strategii Premium Digital, w skład której wchodzi zarówno rozwój zasięgu treści oferowanych przez TVN i Discovery Polska (m.in. player.pl, tvn24.pl, strony www formatów i kanałów grupy), jak i wykorzystanie oraz integracja jakościowych, bezpiecznych treści pochodzących od partnerów Biura Reklamy

Komentarze (1 - 1 z 1)

Zastanawia mnie czemu nie podaliście wyników serwisów informacyjnych za listopad?
Dlaczego?
Bo WIADOMOŚCI mają wzrost widowni, a FAKTY spadek.

Upss.
 1