Łukasz Szewczyk07.12.2018 (12:52)5 komentarzy

Rekordowy Mikołajkowy Blok Reklamowy: Ponad 6,1 mln widzów, ponad 1,3 mln zł dla dzieci

Już po raz piętnasty widzowie Telewizji Polsat, pomogli chorym dzieciom oglądając Mikołajkowy Blok Reklamowy. Akcja organizowana przez Telewizję Polsat i Biuro Reklamowy Polsat Media, ponownie cieszyła się ogromną popularnością wśród widzów.
Specjalny blok reklamowy, z którego cały dochód będzie przekazany na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat - obejrzało ponad 6,1 miliona widzów. Doskonała oglądalność znalazła swoje odzwierciedlenie w wysokich udziałach stacji w obu grupach audytoryjnych. Średnio w grupie 4+ było to 34,4% SHR, a w grupie 16-49 39,9% SHR.
Według wstępnych szacunków zebrano kwotę 1326195,22 złotych. To o ponad 70 tysięcy złotych więcej w porównaniu do ubiegłorocznej edycji akcji.

To wielki sukces akcji przeprowadzonej przez Telewizję Polsat i Polsat Media. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat.

Mikołajkowy Blok Reklamowy - dziękujemy
15 edycję Mikołajkowego Bloku Reklamowego wsparły firmy: Allegro.pl sp. z o.o., Amica Marketing Sp. z o.o., Bank BGŻ BNP Paribas S. A., Coca Cola Services, Cyfrowy Polsat S.A., Dr Oetker Polska Sp. z o.o., Jeronimo Martins Dystrybucja, Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. k., LOTTE Wedel Sp. z o.o., Mars Polska Sp. z o.o., McDonalds Polska Sp. z o.o., Media Expert Sp. z o.o., Neoidea Sp. z o.o., Nestle Polska S.A., NIVEA Polska Sp. z o.o., Polkomtel Sp. z o.o., Polpharma Biuro Handlowe Sp. z o.o., Procter&Gamble DS Polska Sp. z o.o., Sandoz Polska Sp. z o.o., Santander Bank Polska S.A.
Dziękujemy w imieniu wszystkich dzieciaków, które potrzebują pomocy. Zarówno naszym widzom za tak ogromne zaangażowanie, jak i wszystkim firmom, które wsparły tę fantastyczną akcję. Ten dar wielu serc już po raz piętnasty niesie pomoc chorym dzieciom - podopiecznym Fundacji Polsat - powiedziała Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.

W ciągu dotychczasowych piętnastu edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego udało się zebrać prawie 19 milionów złotych. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji. Po raz kolejny Świętego Mikołaja, w którego wcielił się aktor Krzysztof Kowalewski, wspomogli dziennikarze redakcji Wydarzeń, Polsat News i Polsat Sport oraz gwiazdy produkcji znanych z anteny Telewizji Polsat. W tym roku byli to: Dyrektor Pionu Informacji i Publicystyki, Dorota Gawryluk, Jarosław Gugała, Bogdan Rymanowski, Bartosz Kwiatek, a także Paulina Chylewska, Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Sienkiewicz, Magdalena Stużyńska-Brauer, Aneta Zając, Katarzyna Skrzynecka, Maciej Dowbor, Paweł Królikowski i Andrzej Grabowski.

Od 21 listopada Telewizja Polsat oraz stacje z Grupy Polsat w specjalnie przygotowanych ogłoszeniach zapraszały widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Dodatkowo zapowiedzi emitowano w telewizji internetowej ipla oraz w radiu MUZO.FM. Kampania została zrealizowana przez Telewizję Polsat, reżyserami spotów byli Michał Konwicki i Jacek Siut, animacje przygotowało Studio Produkcyjne Orka, natomiast producentem był Krzysztof Hansz.

Komentarze (1 - 5 z 5)

Pier....olenie o szopenie , gó .....wno prawda . ale gnojki z media 2 za kasę wszystko napiszą.
 1  
spłać zębaty szczurze 11 mld PLN za zakup plus gsm , wtedy może pomożesz chorym dzieciom mendo nienasycona
 1  
Jeszcze przyspieszcie słowa w reklamach, więcej reklam wejdzie na godzinę, jazda!
 5  
Polsat jak zawsze pokazuje jaką jest głupią i beznadziejną stacją - cała Grupa Polsat to mafia i grupa przestępcza. Każdy mądry nie ogląda nic co serwuje Polszmat - nic tam nie nadaje się do oglądania, stacje to klony do nadawania głupot i powtórek wszystkiego bez końca (...) i najważniejsze reklamy i nic innego poza głupotami, bzdurami i reklamami... Kiedy ktoś napisze o wszelkich przekrętach tej przestępczej grupy medialnej... Wystarczy tylko spojrzeć na cokolwiek od Polsatu aby stwierdzić jaka głupia jest to grupa medialna, jaka jest podła, zachłanna, numer jeden w ogłupianiu społeczeństwa i nadawaniu najgorszej oferty programowej - dno takie że trudno za coś chwalić to coś bezwartościowego czym jest Grupa Polsat lub jak to wiadomo dla myślących Polszmat lub Polszmat Reklama...
 1  
6 mln. w zasięgu z czego oglądało 500 tys. bo reszta w tym czasie albo spoglądała na smartfona, albo poszli do WC tudzież na papierosa.
 1