Łukasz Szewczyk07.12.2018 (12:52)5

Rekordowy Mikołajkowy Blok Reklamowy: Ponad 6,1 mln widzów, ponad 1,3 mln zł dla dzieci

Już po raz piętnasty widzowie Telewizji Polsat, pomogli chorym dzieciom oglądając Mikołajkowy Blok Reklamowy. Akcja organizowana przez Telewizję Polsat i Biuro Reklamowy Polsat Media, ponownie cieszyła się ogromną popularnością wśród widzów.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 5 z 5)

Pier....olenie o szopenie , gó .....wno prawda . ale gnojki z media 2 za kasę wszystko napiszą.
 1  
spłać zębaty szczurze 11 mld PLN za zakup plus gsm , wtedy może pomożesz chorym dzieciom mendo nienasycona
 1  
Jeszcze przyspieszcie słowa w reklamach, więcej reklam wejdzie na godzinę, jazda!
 5  
Polsat jak zawsze pokazuje jaką jest głupią i beznadziejną stacją - cała Grupa Polsat to mafia i grupa przestępcza. Każdy mądry nie ogląda nic co serwuje Polszmat - nic tam nie nadaje się do oglądania, stacje to klony do nadawania głupot i powtórek wszystkiego bez końca (...) i najważniejsze reklamy i nic innego poza głupotami, bzdurami i reklamami... Kiedy ktoś napisze o wszelkich przekrętach tej przestępczej grupy medialnej... Wystarczy tylko spojrzeć na cokolwiek od Polsatu aby stwierdzić jaka głupia jest to grupa medialna, jaka jest podła, zachłanna, numer jeden w ogłupianiu społeczeństwa i nadawaniu najgorszej oferty programowej - dno takie że trudno za coś chwalić to coś bezwartościowego czym jest Grupa Polsat lub jak to wiadomo dla myślących Polszmat lub Polszmat Reklama...
 1  
6 mln. w zasięgu z czego oglądało 500 tys. bo reszta w tym czasie albo spoglądała na smartfona, albo poszli do WC tudzież na papierosa.
 2