Łukasz Szewczyk27.12.2018 (16:24)brak komentarzy

Selfie, hokeista i architekt w wyprzedażowej kampanii T-Mobile (wideo)

Komórkowa sieć T-Mobile rusza z kampanią promującą noworoczną wyprzedaż.
Hot Wyprzedaż
Nową ofertę wyprzedażową T‑Mobile będzie promował w szerokiej kampanii reklamowej Hot Wyprzedaż, która ruszy 28 grudnia 2018 roku. Przygotowane zostały trzy 15-sekundowe spoty telewizyjne prezentujące główne zalety promowanych smartfonów.



Kampania będzie obecna w ogólnopolskich stacjach TV, radiu, na nośnikach OOH (citylightach) i internecie.

Przygotował ją Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją FCBBridge2Fun (która odpowiedzialna jest także za produkcję spotów). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a działania reklamowe w Internecie wspierają agencje VML i LiquidThread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie agencja VML, zaś materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.