Łukasz Szewczyk02.01.2019 (12:33)1 komentarz

Mateusz Gessler ambasadorem BelVita. Rusza kampania i loteria "Śniadania, że u la la" (wideo)

Marka BelVita startuje z nową kampanią pod hasłem "Śniadania, że u la la". Ambasadorem marki został znany restaurator polsko-francuskiego pochodzenia, Mateusz Gessler.
Mateusz Gessler ambasadorem BelVita
Nową kampanię marki belVita promować będzie hasło "Śniadania, że u la la" oraz materiały komunikacyjne nawiązujące do Francji - miejsca, gdzie ceni się pyszne śniadania. Nowa kampania marki belVita jest przełomowa. Znany producent ciastek pożywnych rozszerza wieloletnią komunikację, która do tej pory koncentrowała się przede wszystkim na śniadaniach, o inne poranne posiłki np. drugie śniadania czy przekąski.
- Jako lider segmentu ciastek pożywnych odpowiadamy na stale zmieniające się potrzeby naszych konsumentów. Coraz szybsze tempo życia przekłada się na coraz większą popularność produktów z kategorii "on-the-go". BelVita konsumowana jest już nie tylko jako element zbilansowanego śniadania, na którego przygotowanie w domu często brakuje nam czasu, ale również jako samodzielna przekąska np. jedzona między posiłkami, czy na drugie śniadanie - mówi Joanna Serwaczyńska, brand manager marki belVita.

Choć hasło nowej kampanii w dalszym ciągu nawiązuje do śniadania, wskazanie na ten konkretny posiłek ma już jedynie znaczenie symboliczne.

- Celem kampanii jest pokazanie zabieganym konsumentom, że belVita może być pysznym sposobem na poranek we francuskim stylu, niezależnie od tego, czy mówimy o pierwszym lub drugim śniadaniu, czy nawet pożywnej przekąsce zjedzonej np. w drodze do pracy. Bardziej zależy nam na promowaniu różnych wariantów, stąd pomysł na nawiązanie do Francji, w której cieszą się one dużą popularnością - mówi Joanna Serwaczyńska.



Nieprzypadkowy jest również wybór ambasadora marki. Ceniony restaurator, pasjonat kuchni i juror znany z programu "MasterChef Junior", Mateusz Gessler nie tylko ma polsko-francuskie pochodzenie, ale przede wszystkim wiele lat życia spędził we Francji, gdzie poznał rożne kulinarne trendy.

Nowa kampania marki belVita będzie miała silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe. W telewizji emitowany będzie billboard sponsorski, a w digitalu zupełnie nowa kreacja z udziałem ambasadora - Mateusza Gesslera. Dodatkowo, w dniach od 2 stycznia do 10 lutego 2019 roku będzie miała miejsce loteria konsumencka promowana hasłem kampanii: "Śniadanie, że u la la".

Kampania "Śniadanie, że u lala"
Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Mindshare. Za kreacje odpowiada IQ Marketing. Obsługę social media powierzono agencji Isobar. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Komentarze (1 - 1 z 1)

SKŁAD W/W PRODUKTU tak dumnie reklamowanego przez Pana Ładnego- wybrane najbardziej szkodliwe i zbędne składnik (niektóre z nich w wielu krajach są zabronione).
"syrop fruktozowo-glukozowy, syrop glukozowy, substancja utrzymująca wilgoć (glicerol), olej palmowy, regulator kwasowości (kwas cytrynowy), aromat, przeciwutleniacz (kwas askorbinowy), emulgatory (lecytyna sojowa, E 472e), odtłuszczone mleko w proszku
Panu Ładnemu JUŻ DZIĘKUJEMY! i jednogłośnie odbieramy tytuł restauratora i kucharza dożywotnio!
 1