Łukasz Szewczyk03.01.2019 (12:56)8 komentarzy

Czesław Mozil w kampanii "świetlnej wyprzedaży" Netii. Dwie usługi w cenie jednej

Netia rozpoczęła kampanię reklamową, promującą "świetlną wyprzedaż". W ramach komunikowanej promocji klienci otrzymają 2 usługi (internet z telewizją) w cenie 1.
Czesław Mozil w kampanii "świetlnej wyprzedaży" Netii. Dwie usługi w cenie jednej
Promowana oferta "2 w cenie 1", umożliwia klientom zakup światłowodowego dostępu do internetu do 150 Mb/s z pakietem 91 kanałów TV (kanały z pakietów Telewizji Osobistej: Na Start, TVN oraz Rozrywka) za łączną cenę 50 zł miesięcznie.
W ramach akcji komunikacyjnej zaplanowane zostały .spoty radiowe z udziałem Czesława Mozila (spot 30 sek. - w załączeniu - emitowane m.in. w RMF FM, Radio ZET, Eska i wielu innych), blisko tysiąc billboardów oraz działania performace marketing w internecie. Kampania potrwa do połowy lutego br.

Od strony kreatywnej kampanię przygotowała agencja Scholtz&Friends, media zakupiły Mediacom oraz Vizeum.

Komentarze (1 - 8 z 8)

Dla nowych klientów ( 2 w cenie 1 ) internet 150 Mb/s i aż 91 kanałów ( Na start ,TVN , Rozrywka ) za 50 zł a stary abonent internet 100 Mb/s i jeden pakiet ( Na start ) a za dodatkowe pakiety ( TVN i Rozrywka ) trzeba dopłacić dodatkowo 20 zł to polityka promocyjna Netii jak Cię mają to płać a nowy ma za friko . Ale niema co zazdrościć za niskiej jakości obraz w telewizji Netii już tylko czekam na koniec umowy i uciekam . Mam dość kwadracików na boisku w czasie meczu i rozmycia obrazu na kanałach sportowych ( Polsat Sport ... ) w ofercie Netii .
 9  
Z Netią wytrzymałem chyba 3 lata. Początkowo było znośnie, jednak później - coraz gorzej. Po pierwsze, słaba jakość obrazu w usłudze tv, kanały HD to jakiś żart, a sam Netia Player potrafi dać popalić. Po drugie - szybkość łącza, daleka od deklarowanej. No i słabiutki modem-router, nie będący w stanie po WiFi wyciągnąć więcej, jak ok. 120 Mbps. Korzystałem z oferty na bazie sieci HFC, współczuję tym, którzy mają Netię w wersji "telefonicznej poneostradowej". Aha, na obiecywany i zapowiadany w ulotkach ("już jest w twoim budynku") światłowód się nie doczekałem...
 4  
Netia a jakość TV to temat morze i wraca jak bumerang . Dziwię się że w Netii nikt z tym problemem nic nie robi ?! Także nowy właścicieli Polsat . Przecież to odstrasza nowych klientów którzy czytają opinie i rezygnują z oferty Netii oraz starzy abonenci czekający latami na poprawę . A wystarczy poprawić profile jakościowe dla abonentów na światłowodzie i miedzi jeśli Netia chce zostać przy unicaście czyli wprowadzić wyższy bitreat i HEVC . Albo przejść na Multicast dla abonentów na światłowodzie jak operator np. Jambox i wtedy będą wszyscy zadowoleni z jakości obrazu HD i w przyszłości UHD !
 4  
 RJG
Po drugie - szybkość łącza, daleka od deklarowanej. No i słabiutki modem-router, nie będący w stanie po WiFi wyciągnąć więcej, jak ok. 120 Mbps. Korzystałem z oferty na bazie sieci HFC, współczuję tym, którzy mają Netię w wersji "telefonicznej poneostradowej". Aha, na obiecywany i zapowiadany w ulotkach ("już jest w twoim budynku") światłowód się nie doczekałem...
Nie byłeś w stanie wyciągnąć więcej po Wi-Fi niż 120 Mbps i jednocześnie nie posiadałeś światłowodu od Netii ? Czyli sprzedali ci opcję 150 Mbps lub 300 Mbps (bez światłowodu) i wmówili, że na zwykłym łączu uzyskasz większe prędkości (tym bardziej po Wi-Fi) ?
 0  
Moja przygoda z Netią trwa już kilka lat i obraz jest wciąż taki sam czyli bardzo średni i brak jakichkolwiek działań . Cierpliwość kończy się i mam już dość pisać o tym bo to nic nie daje Oni jak beton .
 3  
To prawda beton albo żelbeton zbrojony nie do przebicia
 3  
Połącz kropki może pomoże ha ha ha ... A tak poważnie ludzie co się tak męczycie zmiana operatora tv i spokój :)
 3  
U nas od 3 lat i tv i internet od netii ;) 2 razy zgłaszaliśmy problemy, raz przez infolinię, raz przez fb, sprawnie wszystko zostało załatwione praktycznie od ręki. Jestem bardzo zadowolona. A to że dla nowych klientów inne warunki, tak chyba wszędzie jest? Poza tym cen i tak nie mają najwyższych także nie ma co się oburzać ;) Żałuję tylko że u nas nie ma możliwości światłowodu, bo tutaj konkurencja za nimi mocno w tyle ;)
 2