Łukasz Szewczyk04.01.2019 (15:18)3 komentarze

Konkurs "Milka. Sercem z Naszymi" w sklepach Biedronka

Trwa sezon Pucharu Świata w skokach narciarskich 2018/2019, a wraz z nim ogólnopolska kampania "Milka. Sercem z Naszymi". Kolejną aktywnością w jej ramach jest organizowany przez markę Milka konkurs konsumencki, w którym do wygrania są m.in. bilety na widowiskowy konkurs skoków w Zakopanem.
Konkurs "Milka. Sercem z Naszymi"
Konkurs konsumencki w ramach kampanii
"Milka. Sercem z Naszymi"



Konkurs jest prowadzony na terenie całej Polski we wszystkich sklepach sieci Biedronka.
Poczuj radość wspólnego kibicowania

W nowej kampanii "Milka. Sercem z naszymi" marka zachęca Polaków swoimi aktywnościami do wspólnego kibicowania, przeżywania radości z sukcesów i okazywania ducha sportowej rywalizacji podczas skoków naszych reprezentantów. W ramach rozpoczętego 2 stycznia i trwającego do 12 stycznia 2019 roku konkursu konsumenckiego w sieci Biedronka, Milka daje możliwość wygrania biletów na konkurs skoków w Zakopanem
- wydarzenia tak bliskiego sercom wszystkich polskich kibiców.

Aby zostać uczestnikiem Konkursu należy spełnić łącznie następujące warunki:
• w czasie Sprzedaży Promocyjnej zakupić jednorazowo dowolne produkty Milka
(z wyłączeniem lodów i jogurtów) za minimum 10 zł zachować dowód zakupu Produktów (oryginalny paragon fiskalny),
• dokonać prawidłowego zgłoszenia udziału w Konkursie na stronie milkazeskoczkami.pl
• wykonać zadanie konkursowe - zgodnie z opisem w pkt. 11 Regulaminu konkursu.

W puli nagród znajdują się bilety na konkurs skoków narciarskich w Zakopanem odbywający się w dniu 19.01.2019 r. oraz 20.01.2019 r. oraz karty przedpłacone o wartości 2000 zł.

Konkurs trwa od 02 stycznia 2019 r. do 12 stycznia 2019 r i jest prowadzony na terenie całej Polski we wszystkich sklepach sieci Biedronka. Regulamin konkursu jest dostępny na stronie: www.milkazeskoczkami.pl.

Milka w tym sezonie rozpoczęła strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim - jako oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich Kadry A. Z tej okazji pod hasłem "Milka. Sercem z Naszymi" ruszyła ogólnopolska kampania, mająca na celu przybliżyć polskim kibicom naszych ukochanych sportowców oraz dzielić z nimi emocje towarzyszące zawodom.

Za strategię kampanii, kreację oraz działania eventowe odpowiada agencja event-factory,
za zakup mediów Carat, działania PR koordynuje agencja Big Picture, a działania digitalowe - agencja Sarigato. Materiały POS przygotowała firma Hasselford.

Komentarze (1 - 3 z 3)

Korporacyjny substytut czekolady.
 1  
O nie!!! Już wiem skąd spadek formy skoczków.... To samo bylo jak w Stonce rozdawali naklejki z piłkarzami na mistrzostwa...
 1  
nie ma jak Ritter Sport :))
 1