Łukasz Szewczyk15.01.2019 (12:50)6 komentarzy

Piotr Fronczewski, ReZi i szklana butelka w nowej kampanii Coca-Cola "Ikona powraca" (wideo)

Wnętrze baru, przygaszone oświetlenie. Za kontuarem krząta się barman. Podchodzi klient ze zdecydowanym życzeniem...
duet coca-coli
"Ikona powraca" to efekt konsekwentnie wdrażanej w Polsce od 2016 r. strategii "One brand". Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki o różnych wariantach, tak by promować wybór Coca-Cola zgodny z preferencjami konsumentów. Po raz pierwszy do telewizyjnej kampanii dedykowanej "One brand" zaproszono duet ambasadorski.
W reklamie "Ikona powraca" Piotr Fronczewski wciela się w postać charyzmatycznego barmana i symbolicznie przenosi widza w czasy, gdy w stacjach radiowych i telewizji towarzyszyły nam utwory Franka Kimono. Tego głosu nie da się bowiem z nikim pomylić! Co więcej, jest to też "mrugnięcie okiem" do młodszej grupy wiekowej, kojarzącej aktora z pewnym bardzo znanym teledyskiem, hitem polskiego internetu sprzed 10 lat. Z kolei spragniony Coca-Cola klient to rozpoznawalny wśród młodszego pokolenia youtuber ReZi, którego kanał subskrybuje ponad 3,5 mln użytkowników. Razem w punkt oddają różnorodność fanów świata Coca-Cola.


W kampanii "Ikona powraca" pojawia się jeszcze trzecia ikona: szklana butelka Coca-Cola, zwana od anglojęzycznej nazwy butelką konturową. Doskonale wszystkim znany kształt to ponadczasowy symbol marki i nośnik pozytywnych emocji. Od stycznia Coca-Cola w szklanej butelce zadebiutuje na sklepowych półkach, już nie tylko w kanale HoReCa. Ikona powraca!

- W świecie marki Coca-Cola każdy znajdzie dla siebie miejsce. Towarzyszące nam wartości - radość, optymizm, szczęście - sprawiają, że Coca-Cola jest marką uwielbianą i akceptowaną przez wszystkie pokolenia pod każdą szerokością geograficzną. Jednocześnie, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, dotyczących stylu życia, diety czy smaku, oferujemy im zarówno wariant Coca-Cola Original oraz Coca-Cola Zero Cukru - komentuje Urszula Czerniawska, Brand Manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Kampania "Ikona powraca" wystartowała 14 stycznia. Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych narzędzi i kanałów komunikacji będzie obecna w całej Polsce, otrzymując wsparcie w kanałach: TV, radio, kina, internet, w tym social media.

McCANN Worldgroup odpowiada za strategię komunikacji, kreację i produkcję kopii reklamowych oraz przygotowanie treści video do wdrożenia w obszarze digital.
Za planowanie i zakup mediów oraz współpracę z ambasadorami odpowiada dom mediowy MediaCom, a Fortis za materiały POS. Obsługę w obszarze digital oraz social media powierzono LiquidThread, natomiast działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Komentarze (1 - 6 z 6)

Wreszcie... tylko po co wersja Zero słodzona chemią i odpadami atomowymi.
 4  
Dość propagowania tych lewackich napojów. Tylko maślanka i kwas chlebowy. Nasza partia w następnej kadencji wprowadzi program Napój+ i każdy prawdziwy Polak będzie musiał kupować przynajmniej 10 litrów tego miesięcznie.


buhahahahahahahahahaha
#naród z PiSem
#PiS z narodem
 5  
Trzeba mieć na serio z beretem by wciągać do reklamy cocacoli jakies polityczne szambo....
 7  
Fronczewski do niedawna pił Dębowe!
 5  
A jeszcze kiedyś Fronczewski:


Pola Monola + Coca-Cola
Wracam na parkiet, a ze mną Jola
Pola Monola + Coca-Cola
Pola Monola + Coca-Cola
Strzele znów gola pod rock and rolla
Pola Monola + Coca-Cola
 3  
Fronczewski do niedawna pił Dębowe!
A w latach 90-tych XX wieku (1995 rok) wystąpił w 2 wielkich telewizyjnych kampaniach reklamowych PEPSI. "Numeromania", "Nakręceni nakrętkami" i podobne hasła.
 3