16.01.2019 (12:52)brak komentarzy
"Razem Fajniej". Nowa komunikacja Słodkiej Chwili Dr. Oetkera (wideo)
Ruszyła nowa komunikacja deserów jednoporcjowych Słodka Chwila Dr. Oetkera. Nowa reklama w lekki, naturalny, radosny i pełen pozytywnej energii sposób buduje wizerunek Słodkiej Chwili jako marki przyjaznej, towarzyszącej konsumentom w prawdziwych codziennych sytuacjach, marki bliskiej i dbającej o innych.
Słodka Chwila zbliża ludzi i inspiruje - jak na co dzień sprawić komuś małą przyjemność i samemu poczuć się dobrze. Silnym Key visualem reklamy w warstwie wizualnej są spersonalizowane kubki, które oddają relacje między bohaterami spotu i mówią nam coś o nich samych. W wersjach 30 sekundowych reklamy kubki w naturalny sposób spaja ze sobą wszystkie historie. Dodatkowym wyróżnikiem jest też znany utwór "Everlasting love" w specjalnej aranżacji dla Słodkiej Chwili Dr. Oetkera.
Nowa reklama, dzięki czterem różnym historiom, trafia do każdego. Przekaz skierowany jest do różnych pokoleń kobiet: od nastolatek, przez młode, dorosłe dziewczyny, do mam mniejszych i starszych dzieci. W nowej komunikacji również same dzieci i mężczyźni włączeni są do świata Słodkiej Chwili.
Nowa reklama Słodkiej Chwili łączy w sobie w niewymuszony sposób emocjonalny przekaz -
razem fajniej z komunikacją różnych okazji spożycia deserów i szerokiego portfolio produktów. Słodka Chwila towarzyszy nam przez cały dzień rozpoczynając od zbożowej kaszki, poprzez radosne kisiele z kawałkami owoców w ciągu dnia, po budyń, który umila wieczór. Całość dopełniają apetyczne dema produktowe.
Koncept nowej komunikacji razem fajniej powstał we współpracy klienta z butikiem badawczym The Insiders i agencją reklamową Brasil.Reklamę wyprodukował dom produkcyjny Easy Hell Productions, a wyreżyserowała Martyna Iwańska. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.
Kampania reklamowa obejmuje emisję w telewizji dwóch wersji reklamy 30 sekundowych i czterech wersji 15 sekundowych, z których każda przedstawia inną historię, produkt i grupę konsumentów. Reklama w telewizji emitowana jest w głównych stacjach TVN, POLSAT oraz w dobranych do grupy docelowej stacjach tematycznych. Komunikacja uzupełniona jest o sile wsparcie w internecie: display, VOD, media społecznościowe.
Nowa reklama, dzięki czterem różnym historiom, trafia do każdego. Przekaz skierowany jest do różnych pokoleń kobiet: od nastolatek, przez młode, dorosłe dziewczyny, do mam mniejszych i starszych dzieci. W nowej komunikacji również same dzieci i mężczyźni włączeni są do świata Słodkiej Chwili.
Nowa reklama Słodkiej Chwili łączy w sobie w niewymuszony sposób emocjonalny przekaz -
razem fajniej z komunikacją różnych okazji spożycia deserów i szerokiego portfolio produktów. Słodka Chwila towarzyszy nam przez cały dzień rozpoczynając od zbożowej kaszki, poprzez radosne kisiele z kawałkami owoców w ciągu dnia, po budyń, który umila wieczór. Całość dopełniają apetyczne dema produktowe.
Koncept nowej komunikacji razem fajniej powstał we współpracy klienta z butikiem badawczym The Insiders i agencją reklamową Brasil.Reklamę wyprodukował dom produkcyjny Easy Hell Productions, a wyreżyserowała Martyna Iwańska. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.
Kampania reklamowa obejmuje emisję w telewizji dwóch wersji reklamy 30 sekundowych i czterech wersji 15 sekundowych, z których każda przedstawia inną historię, produkt i grupę konsumentów. Reklama w telewizji emitowana jest w głównych stacjach TVN, POLSAT oraz w dobranych do grupy docelowej stacjach tematycznych. Komunikacja uzupełniona jest o sile wsparcie w internecie: display, VOD, media społecznościowe.
Polecamy
Dr. Oetker z puzzlową kampanią (wideo)
03.10.20110
Komentarze