Łukasz Szewczyk17.01.2019 (16:56)brak komentarzy

Plush w nowej kampanii uwalnia zadowolenie na komisariacie (wideo)

Komórkowa siec Plus rozpoczyna nową kampanię reklamową marki Plush.
uwolnienie
W ramach nowej kampanii reklamowej operator informuje, że "u 9 z 10 klientów Plush uwalnia zadowolenie". Spot zachęca także do skorzystania z oferty bez limitów (rozmowy do wszystkich sieci, wiadomości SMS i MMS) z internetem 10 GB + 10 GB na YouTube w cenie 25 zł za 30 dni.

Metryczka kampanii:
- Kampania: U 9/10 osób Plush uwalnia zadowolenie!
- Nazwa reklamy: Komisariat
- Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
- Agencja: Scholz & Friends
- Reżyser: Wojtek Wawszczyk, Kamil Polok
- Operator obrazu: Jacek Podgorski
- Scenariusz: Zuzanna Wrońska, Rafał Szultk, Chrystian Kaczorek
- Muzyka: Matthew Robert Corbett i Michael Joseph Wilkie/PRS/ - "Trailer Park"
- Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
- Dom mediowy: Vizeum
- Media: TV, ONLINE