Łukasz Szewczyk24.01.2019 (12:53)2

Tradycyjna reklama w odwrocie

Influencer marketing to forma promocji, z której marki korzystają coraz chętniej. Platformy, które łączą influencerów i marki notują co roku kilkudziesięcioprocentowy wzrost przychodów. Influencer marketing jest narzędziem, które sprawdza się w każdej branży, pozwala szybko zdobywać nowych klientów i dociera do bardzo szerokiej grupy odbiorców, począwszy od nastolatków, kończąc na grupie 35-40-latków. Warunkiem skutecznej promocji w tym kanale jest jednak odpowiedni dobór influencerów i zaufanie do nich.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 2 z 2)

Tradcyjna reklama w odwrocie. Jeszcze napiszcie, że kolejny rok będzie rokiem mobile'u i zupełnie odlecimy wszyscy ;)

Influence marketing co do zasady doskonale łączy się z tv. Tutaj synergia przynosi dobre rezultaty. Proszę nie pisać, że tradycyjna reklama jest w odwrocie, bo to co się dzieje, to nie rewolucja na rynku reklamy a ewolucja.
 1  
Pan Ładny ze zdjęcia z tego żyje więc nie będzie sr*ał do swojego ogródka nawet jak prawda jest inna. Ważne, żeby kolorowe torciki i wykresiki ładnie wyglądały!
 1