Łukasz Szewczyk04.02.2019 (13:21)5 komentarzy

Imbirowa Pepsi wkracza na rynek. Rusza kampania "Przełam rutynę" (wideo)

Pepsi Ginger to nowy na rynku napój typu cola o smaku imbirowym, który już od stycznia 2019 roku dostępny jest na sklepowych półkach i na stałe zagości w ofercie producenta napojów.
Nowa Pepsi Ginger to kompozycja smakowa z imbirem w roli głównej, która - jak przekonuje producent - gwarantuje orzeźwienie, a jednocześnie inspiruje konsumentów do aktywnego spędzania czasu i podejmowania nowych wyzwań.
- Od wielu lat PepsiCo tworzy produkty, które inspirują i zachęcają konsumentów do aktywnego podejmowania działań każdego dnia. Często proponujemy niecodzienne smaki, aby jednocześnie zaskoczyć odbiorców, a przez to także zachęcić ich do przełamania rutyny w swoim życiu - "Przełam rutynę" będzie też hasłem naszej kampanii reklamowej. Liczymy, że nowy, niepowtarzalny smak Pepsi Ginger przypadnie do gustu konsumentom i zachęci do szukania kreatywnych sposobów na spędzanie czasu - powiedziała Carolina Stefaniak, Junior Brand Manager w PepsiCo Polska.

Zgodnie ze strategią "Działanie ze świadomością celu" PepsiCo stale przeprowadza reformulacje przekąsek i napojów, dzięki czemu oferuje konsumentom produkty o obniżonej zawartości cukru, jednocześnie zmniejszając ich kaloryczność. Pepsi Ginger rozszerzy szeroką gamę oferowanych na rynku wariantów bezcukrowych, takich jak Pepsi Bez Kalorii, Pepsi Wild Cherry (o smaku wiśni) oraz Pepsi Lime (o smaku limonki).

Napój Pepsi Ginger będzie dostępny na sklepowych półkach w całej Polsce w wielu różnych wariantach opakowań: w puszkach o pojemności 330 ml, butelkach 500 ml oraz 1L, a także w większych opakowaniach.

Pojawieniu się na rynku nowego smaku Pepsi Ginger towarzyszyć będzie silna kampania 360° pod hasłem "Przełam rutynę", która obejmuje działania reklamowe w telewizji oraz kanałach digital, w tym YouTube, Facebook i Instagram.


Za strategię digital, koncept kreatywny, kampanię w mediach społecznościowych i współpracę z influencerami odpowiada agencja Artegence. Adaptację spotu TV przygotowała agencja BBDO Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

Komentarze (1 - 5 z 5)

Wkracza na rynek? Chyba na początku grudnia 2018 już była w Biedronkach...
 4  
Widziałem z miesiąc temu. Niestety słodzona jest aspartamem i acesulfamem K więc nie nadaje się do spożycia przez ludzi.
 1  
Mam nadzieję że będzie zwykł, a nie bez cukru
 0  
Mam nadzieję że będzie zwykł, a nie bez cukru
Nie będzie. Nawet stare napoje już słodzą tymi chemikaliami powstałymi na bazie ropy naftowej i odpadów z elektrowni atomowych.
 0  
Szkoda, że w zeszłym roku w marcu wycofano Pepsi Light. A ona również nie miała cukru, a lepiej smakowała niż Pepsi Max.
 1