Łukasz Szewczyk22.02.2019 (12:51)5 komentarzy

PKO Bank Polski wprowadza karty debetowe z wizerunkami klubów Ekstraklasy

Karta z wyeksponowanym herbem klubów Ekstraklasy od 22 lutego 2019 roku będzie do nabycia dla klientów PKO Banku Polskiego. To jedyny taki produkt na rynku. W najbliższej przyszłości planowane są kolejne udogodnienia dla kibiców, którzy zamówią kartę.
PKO Bank Polski wprowadza karty debetowe z wizerunkami klubów Ekstraklasy
- Piłka nożna to emocje, zaangażowanie i pasja. Jako PKO Bank Polski rozumiemy, jak istotne jest przywiązanie kibiców do ich drużyn i barw klubowych. Dlatego też będąc oficjalnym partnerem rozgrywek, wprowadzamy rozwiązanie, które sprawi, że nasi klienci będą mogli cieszyć się spersonalizowanymi produktami dostosowanymi do ich potrzeb i oczekiwań. Dzięki temu karta płatnicza PKO Banku Polskiego stanie się czymś więcej dla kibiców Ekstraklasy i nabierze osobistego charakteru. Jednocześnie chcemy podkreślić, że to jedyny tego rodzaju produkt na rynku. Jako Oficjalny Bank Ekstraklasy chcemy być blisko kibiców na wielu płaszczyznach.- mówi Mariusz Chłopik, dyrektor ds. marketingu sportowego PKO Banku Polskiego.
Już od 22 lutego każdy z klientów PKO Banku Polskiego będzie mógł zamówić kartę z herbem własnego ulubionego klubu Ekstraklasy.Kartę będzie można nabyć w placówkach PKO Banku Polskiego, aplikacji IKO, serwisie internetowym iPKO oraz na stronie internetowej www.pkobp.pl.

Do akcji włączyły się: Arka Gdynia, Górnik Zabrze, Jagiellonia Białystok, Korona Kielce, Lech Poznań, Lechia Gdańsk, Legia Warszawa, Miedź Legnica, Piast Gliwice, Pogoń Szczecin, Śląsk Wrocław, Wisła Kraków, Wisła Płock, Zagłębie Lubin i Zagłębie Sosnowiec.

- Wprowadzenie kart płatniczych Oficjalnego Banku Ekstraklasy z herbami naszych klubów to kolejny krok do maksymalnego rozwoju partnerskiej współpracy biznesowej pomiędzy Ekstraklasą, a PKO BP. Karta z herbem daje możliwość nowoczesnej i bardziej powszechnej identyfikacji kibiców z ich ukochanym klubem. To również naturalna i skuteczna promocja rozgrywek, dzięki której klienci PKO Banku Polskiego staną się "ambasadorami" zarówno swojego klubu, Ekstraklasy jak i całej polskiej piłki nożnej - podkreśla Marcin Mikucki, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży Ekstraklasy S.A.

Od sezonu 2018/19 PKO Banki Polski zyskał status partnera głównego Ekstraklasy. W ramach podpisanej umowy logotyp największego polskiego banku jest obecny na koszulkach 16 drużyn, na wszystkich stadionach oraz w transmisjach z meczów. Pośród głównych celów wieloletniego projektu sponsorskiego, za jedną z najważniejszych misji uznaje się przede wszystkim pomoc w rozwoju ligi i młodych piłkarskich talentów w Polsce.

Komentarze (1 - 5 z 5)

Oksymoron językowy! Ani toto Extra, ani Klasa. Ot zbieranina wyżelowanych kopaczy grających na poziomie 12 latków na podwórku.
 1  
toż to fantastyczna wiadomość , może nawet NEWS roku 2019 :))
 7  
Brak Cracovii
 3  
No to Marku wygląda na to że właśnie się dowiedziałeś kto bedzie pierwszym spadkowiczem z ligi. Drugim bedzie pewnie ten co sprzeda najmniej kart.
 1  
Można się zadłużyć na Wisłe Kraków
 1