Łukasz Szewczyk01.04.2019 (12:03)8 komentarzy

Coca-Cola o smaku brzoskwiniowym w kampanii reklamowej (wideo)

Na polskim rynku pojawił się nowy, brzoskwiniowy smak marki Coca-Cola. Produkt w wariancie zero cukru dostępny jest w pojemności 0,5l i 1l. Kampania promocyjna otrzyma szerokie wsparcie w mediach, przede wszystkim w TV, digital i social mediach.
Coca-Cola
Polska jest jednym z pierwszych europejskich rynków, na którym pojawił się wariant o smaku brzoskwiniowym. Jest to też kolejny wariant Zero Cukru w ofercie firmy, co jest najlepszym dowodem na to, że firma Coca-Cola realizuje europejskie zobowiązanie do obniżenia całkowitej zawartości cukru w swoich produktach o 10 proc. do 2020 r. Już blisko 30% całego portfolio w Polsce to produkty o obniżonej lub zerowej zawartości cukru.
- Wiemy, że nasi konsumenci, szczególnie z młodszej grupy docelowej, poszukują nowości w kategorii napojów gazowanych, dlatego od początku roku mocno wspieramy warianty smakowe marki Coca-Cola. W styczniu i lutym, wraz z nową kampanią "Odkryj w sobie lato", zachęcaliśmy do spróbowania Coca-Cola Lime i Coca-Cola Cherry. W marcu skupiamy się na nowej propozycji w naszym portfolio. Wierzymy że, Coca-Cola o smaku brzoskwiniowym spotka się z pozytywnym przyjęciem naszych konsumentów - powiedział Damian Podawca, Senior Brand Manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.


MediaCom jest partnerem w obszarze kreacji spotu i zakupu mediów. Za kreację i przygotowanie materiałów BTL odpowiada agencja reklamowa Fortis. Obsługę w obszarze digital oraz social media powierzono LiquidThread, natomiast działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Komentarze (1 - 8 z 8)

Znowu te chemiczne słodziki powstałe na bazie ropy naftowej i odpadów atomowych, a to wszystko opakowane w śmierdzący plastik. Dziękuję - nie skorzystam!
 2  
Jakby słodzili stewią a nie aspartamem to bym kupił. Nie każdy słodzik jest zły.
 5  
Stewia jest słodzikiem naturalnym, a oni zwykle słodzą chemicznymi bo są tanie i więcej dularów można na naiwnych ludziach zarobić.
 3  
tylko kofola
 3  
Jest smaczna, a słodzik jest mniej szkodliwy od cukru, wystarczy poczytać trochę na ten temat, a nie wierzyć w mity krążące od lat 90 :P
 6  
...a słodzik jest mniej szkodliwy od cukru,
Tja! Organizm człowieka jak spożyje słodzik to zachowuje się jakby spożył cukier czyli niewłaściwie go trawi bo trawi jak cukier. Cukier nie jest wcale szkodliwy no chyba, że po pół kilo codziennie spożywasz, ale tym sposobem to wszystko będzie szkodliwe.
Słodziki chemiczne nie powstały dla naszej przyjemności (śmierdzą i odbija się chemią), ale po to żeby było taniej.
 6  
Nie wyciągnęli wniosków że lipton brzoskwiniowy jest niesmaczny?
kamil2222adjasdbsajknakldnasjkbdkasjbfsjkdsjkfjfds 5.04.2019 (9:24:23)
 1  
Jakby było z cukrem to może bym spróbował, a tak to niech piją sami.
 3