Łukasz Szewczyk01.04.2019 (12:18)3 komentarze

Internet i TV przez trzy miesiące gratis w Netii (wideo)

Trwa kampania reklamowa, wspierająca sprzedaż oferty pakietowej Netii: Światłowodowy Internet 150 Mb/s + Telewizja Elastyczna, teraz aż trzy miesiące za darmo. Kreacja reklamowa nawiązuje do przegryzania się przez atrakcyjny kontent.
Internet i TV przez trzy miesiące gratis w Netii (wideo)
Na ofertę, której sprzedaż wspierać będzie wiosenna kampania reklamowa Netii, składa się światłowodowy dostęp do internetu 150 Mb/s i usługa telewizyjna w wariancie TV Elastyczna, która daje możliwość samodzielnego kształtowania oferty TV spośród 22 pakietów tematycznych (w tym m.in. pakiet HBO HD, Polsat Sport Premium).
W pierwszym miesiącu każdy klient może oglądać wszystkie dostępne kanały, w tym treści premium (ponad 220 kanałów, w tym ok. 130 w HD), spośród których wybiera, te które będzie oglądał od drugiego miesiąca. Niezależnie od liczby wybranych pakietów telewizyjnych pierwsze 3 miesiące klienci otrzymują gratis, a potem cena uzależniona jest od wybranych pakietów TV. W najtańszej opcji koszt pakietu Internet 150 Mb/s z TV Elastyczną od czwartego miesiąca to 70 zł miesięcznie.

Kampania składa się z 15 i 30-sekundowych spotów telewizyjnych oraz 10 i 30-sekundowych spotów radiowych, a także szeroko zakrojonych działań performace marketing w internecie.


Głównymi bohaterami kampanii są sympatyczne, animowane stworzenia - korniki (jednemu z nich głosu udziela Czesław Mozil) - których zabawne dialogi wskazują, iż lubią one przegryzać się przez bogaty kontent, dostępny w ofercie Netii. Stąd w spotach nawiązania m.in. do Ligi Mistrzów UEFA (Polsat Sport Premium), Gry o Tron i Lego Ninjago (HBO HD).

Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Twórcą koncepcji tych błękitnych, światłowodowych stworzeń, inspirowanych kornikami, jest Sebastian Pańczyk. Ten znany ilustrator, designer i reżyser, ma na swoim koncie już wiele bardzo lubianych przez odbiorców kreacji. Spoty reklamowe powstały w domu produkcyjnym TFP, a za animację odpowiada studio Televisor.

W telewizji (główne i tematyczne kanały Polsatu i TVN) spoty będą emitowane do 25 kwietnia. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

Komentarze (1 - 3 z 3)

NETIA od jutra wprowadza kodek HEVC do wszystkich kanałów SD , HD i nowy dekoder 4K oraz kanały UHD ! Dzięki temu dojdzie do zwiększenia profili jakościowych , wszyscy abonenci Netii będą bardzo zadowoleni .
 0  
To tylko primaaprilis , szkoda ... !
 0  
"....klient może oglądać wszystkie dostępne kanały, w tym treści premium (ponad 220 kanałów, w tym ok. 130 w HD), spośród których wybiera, te które będzie oglądał od drugiego miesiąca.
----------
Tak oczywiście nie jest. Nie można sobie wybierać kanałów !!!!
Co najwyżej narzucone przez nich pakiety można sobie wybrać.
A ja bym chciał własny pakiet sobie utworzyć.
Dopóki to się nie zmieni pozostaję przy telewizji naziemnej.
 0