Łukasz Szewczyk01.04.2019 (12:18)3 komentarze

Internet i TV przez trzy miesiące gratis w Netii (wideo)

Trwa kampania reklamowa, wspierająca sprzedaż oferty pakietowej Netii: Światłowodowy Internet 150 Mb/s + Telewizja Elastyczna, teraz aż trzy miesiące za darmo. Kreacja reklamowa nawiązuje do przegryzania się przez atrakcyjny kontent.
Netia TV
Na ofertę, której sprzedaż wspierać będzie wiosenna kampania reklamowa Netii, składa się światłowodowy dostęp do internetu 150 Mb/s i usługa telewizyjna w wariancie TV Elastyczna, która daje możliwość samodzielnego kształtowania oferty TV spośród 22 pakietów tematycznych (w tym m.in. pakiet HBO HD, Polsat Sport Premium).
W pierwszym miesiącu każdy klient może oglądać wszystkie dostępne kanały, w tym treści premium (ponad 220 kanałów, w tym ok. 130 w HD), spośród których wybiera, te które będzie oglądał od drugiego miesiąca. Niezależnie od liczby wybranych pakietów telewizyjnych pierwsze 3 miesiące klienci otrzymują gratis, a potem cena uzależniona jest od wybranych pakietów TV. W najtańszej opcji koszt pakietu Internet 150 Mb/s z TV Elastyczną od czwartego miesiąca to 70 zł miesięcznie.

Kampania składa się z 15 i 30-sekundowych spotów telewizyjnych oraz 10 i 30-sekundowych spotów radiowych, a także szeroko zakrojonych działań performace marketing w internecie.


Głównymi bohaterami kampanii są sympatyczne, animowane stworzenia - korniki (jednemu z nich głosu udziela Czesław Mozil) - których zabawne dialogi wskazują, iż lubią one przegryzać się przez bogaty kontent, dostępny w ofercie Netii. Stąd w spotach nawiązania m.in. do Ligi Mistrzów UEFA (Polsat Sport Premium), Gry o Tron i Lego Ninjago (HBO HD).

Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Twórcą koncepcji tych błękitnych, światłowodowych stworzeń, inspirowanych kornikami, jest Sebastian Pańczyk. Ten znany ilustrator, designer i reżyser, ma na swoim koncie już wiele bardzo lubianych przez odbiorców kreacji. Spoty reklamowe powstały w domu produkcyjnym TFP, a za animację odpowiada studio Televisor.

W telewizji (główne i tematyczne kanały Polsatu i TVN) spoty będą emitowane do 25 kwietnia. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

Komentarze (1 - 3 z 3)

NETIA od jutra wprowadza kodek HEVC do wszystkich kanałów SD , HD i nowy dekoder 4K oraz kanały UHD ! Dzięki temu dojdzie do zwiększenia profili jakościowych , wszyscy abonenci Netii będą bardzo zadowoleni .
 0  
To tylko primaaprilis , szkoda ... !
 0  
"....klient może oglądać wszystkie dostępne kanały, w tym treści premium (ponad 220 kanałów, w tym ok. 130 w HD), spośród których wybiera, te które będzie oglądał od drugiego miesiąca.
----------
Tak oczywiście nie jest. Nie można sobie wybierać kanałów !!!!
Co najwyżej narzucone przez nich pakiety można sobie wybrać.
A ja bym chciał własny pakiet sobie utworzyć.
Dopóki to się nie zmieni pozostaję przy telewizji naziemnej.
 0