Łukasz Szewczyk03.04.2019 (13:15)2 komentarze

KSW stawia na rynki zagraniczne. Lagardere Sports partnerem marketingowym

Globalna agencja marketingu sportowego Lagardère Sports oraz Federacja KSW, jedna
z większych organizacji MMA na świecie, podpisały umowę o współpracy. Kontrakt będzie obejmować pozyskiwanie sponsorów, sprzedaż praw medialnych i pakietów biznesowych na gale MMA.
KSW28
KSW (Konfrontacja Sztuk Walki) od 15 lat tworzy historię polskiego MMA, organizując najbardziej rozpoznawalne gale w Europie. Organizacja popularyzuje dyscyplinę i kształtuje jej sportowe gwiazdy. W ostatnim czasie Federacja święci znaczące sukcesy: zorganizowała m.in. drugą na świecie galę MMA pod względem frekwencji - KSW 39: Colosseum na PGE Narodowym w Warszawie, gdzie sprzedano 57 766 biletów, a także spektakularne wydarzenia za granicą - w Irlandii i Anglii.
Strategia rozwoju KSW, obok rozszerzania zasięgu na okołosportowe gałęzie biznesu, zakłada ekspansję na rynki zagraniczne - z tego względu Federacja zdecydowała się na zawarcie współpracy z jedną z największych na świecie agencji marketingu sportowego - Lagardère Sports. Agencja będzie wspierać KSW w zakresie rozwoju strategii sponsoringowej i wdrażania innowacyjnych rozwiązań marketingowych, mających na celu pozyskanie nowych partnerów komercyjnych wykorzystujących popularność dyscypliny oraz możliwość interakcji z fanami KSW na galach i podczas transmisji telewizyjnych. Dzięki działaniom Lagardère Sports gale KSW mają być dostępne w kanałach telewizyjnych w kolejnych krajach na całym świecie, co naturalnie przyczyni się do wzrostu wartości marki. Ponadto agencja będzie zajmować się sprzedażą pakietów biznesowych na Gale KSW w Polsce i za granicą.

- KSW jest liderem wśród organizacji MMA w Europie oraz jedną z największych federacji na świecie. To ogromna i zróżnicowana platforma do komunikacji zarówno rodzimych jak i globalnych marek. Bazując na tym, że MMA to niezwykłe emocje mamy nadzieje na udaną i ciekawą współpracę. Jesteśmy dumni, że jako pierwsza agencja na polskim rynku będziemy współpracować z KSW - skomentował podpisanie umowy prezes zarządu Lagardère Sports Poland, Andrzej Placzyński.

- Rekordowa Gala "KSW 39. Colosseum" zgromadziła w maju 2017 roku na PGE Narodowym niemal 58 tys. widzów, plasując się w trójce największych pod kątem publiczności sportowych imprez, jakie miały miejsce we współczesnej Polsce. Dodatkowe miliony obejrzały widowisko przed ekranami - walki transmitowały telewizje w 36 krajach, a transmisja online dostępna była na 4 kontynentach. Event potwierdził międzynarodową pozycję KSW - był drugim największym wydarzeniem MMA w światowej historii sportu. Nasza dalsza strategia jest jasna: stawiamy na ekspansję zagraniczną. Współpraca z międzynarodową, doświadczoną agencją to dla nas naturalny krok rozwoju na kolejne rynki. Cieszymy się na tę kooperację i mamy nadzieję, że przyniesie ona wiele pozytywnych korzyści - dodaje Martin Lewandowski, założyciel i właściciel KSW

Lagardère Sports Poland to wiodąca agencja marketingu sportowego, z globalną siecią lokalnych ekspertów dedykowanych do tworzenia innowacyjnych rozwiązań nakierowanych na spełnianie potrzeb klientów. Oferuje wiedzę i doświadczenie ponad 1,600 ekspertów pracujących w biurach na całym świecie. Spełnia oczekiwania i potrzeby klientów, którym dostarcza indywidualnie opracowane rozwiązania w obszarze marketingu sportowego.

Komentarze (1 - 2 z 2)

Zdjęcie Marcina "Różala" Różalskiego (z prawej) chyba nieaktualne, bo on od kilku lat ma wytatuowaną całą twarz. :)
 6  
Ba, Różala od dwóch lat nie ma w KSW :)
 6