Łukasz Szewczyk20.04.2019 (12:00)1 komentarz

"Zrób sobie dobrze". Nie daj się rakowi, pamiętaj o jajkach

Internetowy sklep z odzieżą Cupsell.pl wraz z Movember Polska, w ramach akcji "Zrób sobie dobrze" namawiają do badania jąder. Akcja prowadzona jest poprzez kampanię wykorzystującą dane z kanału mobile, pozyskiwane i analizowane w czasie rzeczywistym przez firmę Selectivv oraz emitowaną na ekranach digital firmy Screen Network.
Akcja "Zrób sobie dobrze"
Rąk jąder to najczęstszy nowotwór wśród mężczyzn poniżej 35 roku życia, ale zdarza się również w późniejszym wieku. Jak skutecznie dotrzeć do mężczyzn, aby zwrócili uwagę na temat raka jąder, wiedzieli, jak należy się samodzielnie badać, robili to systematycznie? Takie zadanie postawiła sobie Fundacja Kapitana Światełko, która w Polsce odpowiada za akcję Movember Polska,

Mężczyźni badają swoje jądra równie rzadko, co kupują̨̨ nową bieliznę̨̨. Dlatego Cupsell.pl - internetowy sklep z odzieżą wraz z Movember Polska w ramach akcji "Zrób sobie dobrze" namawiającej do samobadania jąder, stworzyli i wprowadzili do sprzedaży specjalne - majtki przypomijajki z nadrukowaną na nich instrukcją badania.
- Chociaż nasza kampania dotyka poważnego tematu, to nigdy nie straszyliśmy rakiem. Na złość nowotworom śmiejemy się z nich i pokazujemy, jak łatwo można z nimi wygrać. Chociaż hasło "majtki, które walczą z rakiem" może wydawać się sloganem z telewizji reklamowej, to właśnie robią bokserki przygotowane wspólnie z CupSell - pomagają mężczyznom dbać o siebie. Wcześnie wykryty nowotwór jądra daje prawie 100% szans na wyleczenie, więc warto poświęcić co miesiąc naszym jajkom pięć minut. Nie trzeba nawet szukać instrukcji w internecie - wszystko panowie mają... pod ręką - mówi Jakub Kajdaniuk, koordynator kampanii Movember Polska.

- Nowotwory nie są już tabu, ale rak jąder ciągle nie należy do tematów często poruszanych w przestrzeni publicznej. Dlatego chcieliśmy nieco odczarować mówienie i myślenie o tym intymnym nowotworze i zaprojektowaliśmy specjalną bieliznę. Nasze majtki przypominają stale o samobadaniu, stąd nieco wielkanocne hasło: "Zrób sobie dobrze i poświęć swoim jajkom 5 minut" - dodaje Marta Sawicka z Cupsell.pl)

Chcąc zwiększyć zasięg kampanii i wykorzystać najnowsze technologie, jest ona emitowana na ekranach LED firmy Screen Network z wykorzystaniem danych lokalizacyjnych o użytkownikach smartfonów pozyskiwanych i profilowanych przez firmę Selectivv.

Komentarze (1 - 1 z 1)

Zeby dostac sie na badanie usg jajek trzeba czekac 3 miesiace masakra jakas ten kraj jest chory
 25