Łukasz Szewczyk20.04.2019 (14:11)4 komentarze

Pierwsza fabularna reklama marki Harnaś

Przez ostatnie 15 lat obecności marki na polskim rynku w spotach reklamowych pojawiała się animowana postać Harnasia - króla gór. Rok 2019 to czas zmian - w telewizji pojawi się pierwszy fabularny spot marki, w którym Harnasia zagrał Karol Dziuba, aktor Teatru Narodowego w Warszawie.
harnaś
Marka Harnaś zyskała przez lata stabilną pozycję na rynku i rzesze wiernych konsumentów. Przez dotychczasowe reklamy była utożsamiana z animowanym bohaterem, który niósł pomoc innym, był odważny i śmiały. Do swojego świata Harnaś zapraszał każdego, kto chciał się napić dobrego piwa.
Pod koniec 2018 roku rozpoczął się proces odświeżania marki - piwo zyskało nowy smak oraz nową szatę graficzną opakowań - bardziej wyrazistą i nowoczesną. Postać Harnasia została na etykietach urealniona i znacznie powiększona na tle oświetlonych słońcem górskich szczytów.

- Zmiana formatu spotów reklamowych z animowanych na fabularne jest kolejnym etapem tego procesu. Budujemy nowy, filmowy świat marki i zapraszamy do niego konsumentów. Wierzymy, że nowy Harnaś oraz jego nowi przyjaciele zdobędą sympatię widzów - mówi Patrycja Skierska, Brand Manager marki w Carlsberg Polska. - Wiemy, że widzowie kochają filmy i seriale, dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć reklamy na miarę produkcji filmowych. Wartka akcja, dopracowana w detalach scenografia, filmowe zabiegi - tego na pewno nie zabraknie w filmach o przygodach Harnasia - dodaje Patrycja Skierska.

Nad nowym fabularnym spotem reklamowym pracowała blisko 100-osobowa ekipa. W rolę nowego Harnasia wcielił się Karol Dziuba, aktor teatralny, znany szerszej publiczności również z serialu telewizyjnego pt. "O mnie się nie martw" oraz z filmów fabularnych: "Bodo", "Gwiazdy" i "Całe szczęście". Spot wyreżyserował Michał Sabliński, który ma na swoim koncie wiele reklam dla polskich i międzynarodowych firm, a operatorem był Michał Sobociński - autor zdjęć do takich filmów jak: "Sztuka kochania", "Belfer 2", czy "Miłość jest wszystkim".



Nowa 30-sekudnowa reklama promocyjna jest pierwszą z serii reklam o przygodach Harnasia. Pojawi się w głównych stacjach TV oraz kanałach tematycznych i będzie wspierać tegoroczną promocję podkapslową piwa Harnaś. Kolejna reklama wizerunkowa ukaże się już na początku maja.

Za kreację spotu odpowiada agencja Grey, za produkcję - Dynamo Film, planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Initiative Media Warszawa.

Komentarze (1 - 4 z 4)

Beznadziejna. Harnaś jest jeden i koniec
 2  
harnaś to nie piwo.
 4  
"MARKI", Wy wiecie co to marka? Marka to jakość, marka to tradycja, marka to lata walki. Tu mówicie (piszecie) o nazwie, nic więcej! Nie rozśmieszajcie mnie.
 2  
po 3łeb boli jakbym normalnego wypił 15 sztuk
 1