Łukasz Szewczyk09.05.2019 (18:42)brak komentarzy

Pepsi szykuje epicki rockowy koncert na otwarcie finału Ligi Mistrzów. Messi w nowej kampanii (wideo)

UEFA i Pepsi ogłosiły, że zespół Imagine Dragons wystąpi na żywo na uroczystym otwarciu finału Ligi Mistrzów UEFA 2019 prowadzonym przez Pepsi. Wyróżniony nagrodą Grammy zespół rockowy znany z hitów "Radioactive" i "Thunder" pojawi się na scenie tuż przed pierwszym gwizdkiem na stadionie Metropolitano w Madrycie w sobotę 1 czerwca 2019 roku.
Opening Ceremony
Najczęściej odtwarzany zespół w serwisie Spotify w roku 2018 z fanami na całym świecie poruszy cały stadion charakterystycznymi dźwiękami i energią, tym samym tworząc elektryzującą atmosferę i rozgrzewając fanów piłki przed pierwszym gwizdkiem.
Już czwarty rok z rzędu uroczyste otwarcie finału Ligi Mistrzów UEFA 2019 prowadzone przez Pepsi łączy świat muzyki, rozrywki i sportu przez energetyczne koncerty największych gwiazd. Tuż po zeszłorocznym, rekordowym występie gwiazdy popu Duy Lipy niecierpliwie wyczekiwana ceremonia otwarcia w roku 2019 będzie charakteryzować się poziomem produkcji niespotykanym do tej pory w finałach Ligi Mistrzów UEFA. Dzięki zapierającej dech w piersiach pirotechnice i efektom specjalnym fani doświadczą wizualnego spektaklu i wciągającego doznania muzycznego.

- Występ na uroczystym otwarciu finału Ligi Mistrzów UEFA z Pepsi przed jednymi z najzagorzalszych fanów sportu na świecie to prawdziwy zaszczyt. Koncert w Madrycie będzie niesamowity - skomentował Dan Reynolds, wokalista zespołu Imagine Dragons.

Tegoroczny finał rozegrany zostanie na stadionie Metropolitano w Madrycie w sobotę 1 czerwca, a transmitowany będzie do ponad 200 krajów i terytoriów na świecie. Uroczyste otwarcie finału Ligi Mistrzów UEFA przez Pepsi będzie miało miejsce na około 10 minut przed rozpoczęciem najważniejszego meczu w sezonie europejskich rozgrywek klubowych.

- Dla marki z tradycjami powiązanymi z muzyką i piłką nożną nie ma nic większego i lepszego od uroczystego otwarcia finału Ligi Mistrzów UEFA. Współpraca z UEFA w celu włączenia do finału rozrywki na żywo to prawdziwie kultowy sposób na oddanie się pasjom, które dzielimy z fanami - skomentowała Natalia Filippociants, wiceprezes do spraw marketingu napojów w PepsiCo. - Co roku podnosimy poprzeczkę i budujemy jeszcze większą energię na stadionie na minuty przed pierwszym gwizdkiem. To, że możemy poprzedzić energetyzujący finał występem niekłamanych królów rocka naszych czasów, Imagine Dragons, jest żywym dowodem na pomyślność współpracy teraz i w przyszłości - dodała wiceprezes.


Poza ciągłym sponsorowaniem Ligi Mistrzów UEFA firma Pepsi zaprezentowała wcześniej w tym roku międzynarodowy slogan i platformę FOR THE LOVE OF IT, w których kampanii wystąpili Leo Messi i Mohamed Salah. Kampania ożywiła pasję marki do piłki nożnej i pokazała, jak dużo można zrobić dla pysznego smaku Pepsi.

Ponadto Pepsi będzie gospodarzem fanów wydarzenia UEFA Champions Festival w Madrycie, które pomoże w budowaniu ekscytacji przed finałem. Festiwal jest otwarty dla szerszej publiki i obejmie szereg zespołów występujących w ciągu czterech dni. Głównym gwoździem programu będzie popularne duo EDM Dimitri Vegas & Like Mike, którego występ będzie miał miejsce w piątek 31 maja oraz międzynarodowa grupa popowa stojąca za nowym jinglem Pepsi Now United, którą usłyszeć będzie można w sobotę 1 czerwca.