14.05.2019 (15:08)brak komentarzy
Kino TV startuje z kampanią reklamową "Filmy Twojego życia" (wideo)
Tom Cruise, Uma Thurman, Juliette Binoche i Meg Ryan pojawią się w kreacjach kampanii kanału Kino TV, która rusza 13 maja pod hasłem: "Filmy Twojego życia". Wiodący przekaz koncentruje się wokół uwielbianych przez widzów produkcji z oferty programowej Kino TV.

Kampania potrwa do 15 czerwca i obejmie szereg aktywności w mediach. Będzie prowadzona w Internecie, prasie, radiu, telewizji oraz w przestrzeni miejskiej (autobusy). Poza tradycyjnymi formatami reklamowymi, jednym z elementów kampanii będą quizy, które pojawią się na Facebooku Kino TV oraz w serwisach zewnętrznych. Działania promocyjne uwzględniają również współpracę z influencerem oraz operatorami.
Koncept kreatywny koncentruje się wokół inspirujących i motywujących do działania cytatów z filmów. "Sami ustalamy, ile jesteśmy warci" ("Jerry Maguire"), "Nie jest łatwo, kiedy się wyróżniasz" ("Czekolada"), "Nie udawaj obojętności" ("Gattaca - Szok przyszłości") - to przykłady haseł, które wykorzystane zostały w kreacjach reklamowych.
Uwzględnione w kampanii filmy, to produkcje znane i uwielbiane. Takie, do których widzowie chętnie wracają. Bawią, wzruszają, inspirują, czasami dostarczają adrenaliny - zawsze jednak, wywołują emocje. Wśród nich znalazły się m.in. tytuły: "Jerry Maguire", "Czekolada", "Gattaca - Szok przyszłości", "Robin Hood: Książę złodziei", "Ostatni Mohikanin" czy "Bezsenność w Seattle". Będzie je można obejrzeć w maju i w czerwcu na antenie Kino TV.
Pomysł kampanii przygotowała Agencja GoodAd. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy RL Media wraz z działem marketingu Kino Polska TV S.A.
Wraz ze startem kampanii rusza w nowej odsłonie strona internetowa kanału: kinotv.pl. Odświeżona zostaje również oprawa graficzna Kino TV.
Koncept kreatywny koncentruje się wokół inspirujących i motywujących do działania cytatów z filmów. "Sami ustalamy, ile jesteśmy warci" ("Jerry Maguire"), "Nie jest łatwo, kiedy się wyróżniasz" ("Czekolada"), "Nie udawaj obojętności" ("Gattaca - Szok przyszłości") - to przykłady haseł, które wykorzystane zostały w kreacjach reklamowych.
Uwzględnione w kampanii filmy, to produkcje znane i uwielbiane. Takie, do których widzowie chętnie wracają. Bawią, wzruszają, inspirują, czasami dostarczają adrenaliny - zawsze jednak, wywołują emocje. Wśród nich znalazły się m.in. tytuły: "Jerry Maguire", "Czekolada", "Gattaca - Szok przyszłości", "Robin Hood: Książę złodziei", "Ostatni Mohikanin" czy "Bezsenność w Seattle". Będzie je można obejrzeć w maju i w czerwcu na antenie Kino TV.

Filmy Twojego życia
Wraz ze startem kampanii rusza w nowej odsłonie strona internetowa kanału: kinotv.pl. Odświeżona zostaje również oprawa graficzna Kino TV.
Komentarze