Łukasz Szewczyk22.05.2019 (15:48)brak komentarzy

Newspoint przygotował poradnik dla marketerów i PR-owców. "Audyt Mediowy"

Firma Newspoint, specjalizująca się w monitoringu mediów, przygotowała obszerny poradnik o audytach mediowych, przeznaczony dla każdego, idącego z duchem czasu marketera i PR-owca. Zawiera on wszystkie informacje, jak analizować aktywność mediową własnej firmy oraz marki i porównywać się z konkurencją.
Poradnik Audyt Mediowy
Audyt mediowy określa słabe i mocne strony komunikacji marketingowej oraz wskazuje wszystkie parametry, które wymagają usprawnienia. Audyt jest kluczowym narzędziem w momencie powstawania nowej strategii komunikacji i promocji marki lub w przypadku jej modyfikowania. Profesjonalne badanie dystrybuowanych materiałów pozwala na analizę aktywności medialnej audytowanej firmy czy marki. Dodatkowo umożliwia pozyskanie danych na temat aktywności marketingowej konkurentów.
Audyt pomoże usprawnić procesy, zidentyfikować trendy i dowiedzieć się, co jest potrzebne, aby zwiększyć wartość firmy czy marki. Badanie wskaże, na jakie wątki kładzie się nacisk w kontekście danej firmy lub marki. Jaki jest ich wydźwięk, ekwiwalent, jakie wzbudza zainteresowanie, które źródła są zaciekawione danym zagadnieniem, którzy dziennikarze i influencerzy najczęściej piszą na dany temat, o naszej branży czy konkurencji.

Poradnik Newspoint "Audyt Mediowy" obejmuje najczęściej wykorzystywane przez marketerów kanały: content marketing, wyszukiwarki, social media, portale i blogi, ogłoszenia, mailingi, wideo marketing, influencer marketing, prasa i rtv.

Poradnik został wzbogacony o wyniki światowych badań i raportów, wykresy i infografiki. Dodatkowo swoje opinie i komentarze przedstawili krajowi TOP eksperci z różnych branż.

Poradnik można pobrać TUTAJ.