Łukasz Szewczyk01.06.2019 (10:28)2 komentarze

"Co pokolenie, to Wyborcza". Rusza nowa kampania wizerunkowa Gazety Wyborczej (wideo)

W sobotę (1 czerwca 2019 roku) rozpoczęła się nowa kampania wizerunkowa Gazety Wyborczej i Wyborcza.pl pod hasłem "Co pokolenie, to Wyborcza". Kreacje reklamowe, które będą prezentowane m.in. w telewizji, kinach i internecie, przypomną, że Gazeta Wyborcza już od 30 lat towarzyszy różnym pokoleniom i zmianom zachodzącym w Polsce.
Kampania "Co pokolenie, to Wyborcza"
Kampania "Co pokolenie, to Wyborcza"
- Mijają lata i - choć różnimy się wiekiem, płcią czy pochodzeniem - cały czas łączą nas słowa, obrazy i emocje. Dlatego w naszej nowej kampanii wizerunkowej pokazujemy, jak różni są nasi odbiorcy, a jednocześnie jak cały czas potrafimy być z nimi i odpowiadać na ich potrzeby. To od 30 lat wyróżnik Gazety Wyborczej - medium wielkopokoleniowego, świadka, a czasem też inicjatora zmian nie tylko społecznych zachodzących w naszej polskiej codzienności. To zaszczyt powiedzieć, że "Co pokolenie, to Wyborcza - mówi Jerzy Wójcik, wydawca Gazety Wyborczej.
Kampania "Co pokolenie, to Wyborcza"
Kampania "Co pokolenie, to Wyborcza"
W kampanii "Co pokolenie, to Wyborcza" można zobaczyć osoby młodsze i starsze, o różnych zainteresowaniach i pasjach. Kolejne sceny łączy charakterystyczny dla "Gazety Wyborczej" czerwony prostokąt, znany z logo dziennika. (link do spotu)

W ten sposób zespół Gazety Wyborczej i Wyborcza.pl przypomina, jak różnymi sprawami zajmuje się na co dzień i jak różnorodne podejmuje tematy - więcej o tym można znaleźć na stronie kampanii Wyborcza.pl/pokolenia.

Reklamy nawiązują do jubileuszu 30-lecia, który "Gazeta Wyborcza" świętuje w tym roku - pokazują, że dziennik towarzyszy jako medium różnym pokoleniom od wielu lat.

Kampania "Co pokolenie, to Wyborcza"
Kampania "Co pokolenie, to Wyborcza"
Spoty reklamowe z hasłem "Co pokolenie, to Wyborcza" będzie można zobaczyć od 1 czerwca 2019 rku w stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVN24, kanały tematyczne), kinach sieci Helios w całej Polsce oraz w internecie (Facebook, Google, serwisy internetowe Agory). Oprócz tego kreacje będą widoczne na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, na ekranach indoorowych oraz w prasie (magazyny i czasopisma Agory, a także "Newsweek" i "Polityka").

Kampania będzie też obecna na łamach "Gazety Wyborczej" i w serwisie Wyborcza.pl oraz na profilach dziennika w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter).


Założenia kampanii, która potrwa do końca czerwca 2019 roku przygotowały działy marketingu i strategii online "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl. Produkcją spotów zajęło się SzutSzut Studio, a za zakup mediów odpowiadał dział marketingu dziennika wspierany przez dom mediowy Spark Foundry (dawniej Blue449).

Komentarze (1 - 2 z 2)

Brava dla moda za wycinkę patopodszywaczy!
 2  
W Loży prasowej "dziennikarz" wyborczej ubolewał że piszą o aferach Morawieckiego a ludzie nic ! Spływa po nich. No cóż może trzeba poczekać na nowe pokolenie które nie zna waszych metod. Ale szybko się pozna i znowu będzie brakowało wierzących wyznawców GW.
 2