Łukasz Szewczyk01.06.2019 (10:34)7 komentarzy

"Dzień dobry bardzo". Rusza nowa kampania wizerunkowa Radia Zet (wideo)

W czerwcu Radio ZET rusza z ogólnopolską kampanią wizerunkową. Jej hasło - "Dzień dobry bardzo" - nie tylko kojarzone jest z porannym programem stacji, ale weszło również do potocznego języka i nierozerwalnie wiąże się z marką Radia ZET.
Dzień Dobry Bardzo
- Koncentrujemy się na pozytywnym przekazie, jaki płynie z radia od rana. Chcemy, aby Radio ZET było otwarte na ludzi. Nie tylko towarzyszyło słuchaczom w ich codziennych czynnościach, ale też inspirowało i było blisko nich i dla nich - mówi Maria Kulawik, Marketing Manager Radia ZET.
Przygotowane 15-sekundowe spoty będzie można zobaczyć w telewizji, sieciach kin i internecie. Pojawią się również na ekranach LED w centrach handlowych i dworcach PKP w kilkudziesięciu miastach w Polsce.


Kampania ruszyła 1 czerwca 2019 roku.

Za kreację kampanii odpowiadał zespół marketingu Grupy Eurozet, natomiast producentem spotu jest Filip Haman Tofi Productions. Zakupem mediów zajął się Zenith.

Komentarze (1 - 7 z 7)

Powiem tak, że działania marketingowe mają siłę tylko wtedy, gdy się o nich nie mówi. I powiem więcej, że najgorsze co można robić, to mówić, co się chce osiągnąć, takimi, bądź innymi działaniami.
Bo co z tego, że ta kampania od strony technicznej będzie udana, skoro te wszystkie uśmiechy będą wyreżyserowane, a przez to ja przynajmniej i jestem pewien, że także wiele osób, nie będzie tego w stanie odebrać naturalnie.
Emocje są czymś bardzo ważnym w życiu człowieka, ale tylko wtedy, gdy są szczerze, naturalne, spontaniczne, a nie jak w takim przypadku udawane - lub mówiąc najbardziej ogólnie - reżyserowane, jak choćby u tej osoby na zdjęciu.
 8  
Michnik w oparach absurdu - obawia się odwetu. „Jest 25 przyczyn, żeby ściąć nasze głowy”
Po kolejnych wygranych przez Zjednoczoną Prawicę wyborach na "lewej flance" polskiej sceny politycznej można zaobserwować pewne objawy paniki. Jak wiadomo, panika jest zjawiskiem zaraźliwym, więc nie omija także mediów sprzyjających totalnej polskiej opozycji. Dał temu wyraz guru anty-pisowskiej koalicji Adam Michnik. Naczelny "Wyborczej" przyznał, że boi się o własne bezpieczeństwo. - Jest co najmniej 25 przyczyn, żeby ściąć nasze głowy. Może się zdarzyć wszystko. Mogą przysłać milicję do redakcji „Gazety Wyborczej”- oznajmił naczelny "GW".Michnik wraz ze swoim zastępcą Jarosławem Kurskim udzielili w piątek wywiadu dla serwisu internetowego „Foreign Policy”. Artykuł był poświęcony m.in zmianom na rynku medialnym, do jakich doszło po przejęciu władzy przez Prawo i Sprawiedliwość. Dziennikarze z Czerskiej narzekali na media publiczne, a także użalali się nad utratą wpływów z reklam.Warto przypomnieć, że latach 2008-2012 rząd Donalda Tuska wydał niemal 125 mln zł na reklamy i ogłoszenia. Co ciekawe ponad połowę środków przeznaczonych na reklamę w ogólnopolskich dziennikach otrzymała... „Gazeta Wyborcza”.
POgromca PO-KE monów 2.06.2019 (9:37:21)
 3  
Nawet najlepsza i najdroższa kampania reklamowa nic nie zmieni skoro Zetki czy RMF nie da się słuchać dłużej niż 2 dni.
 2  
Nawet najlepsza i najdroższa kampania reklamowa nic nie zmieni skoro Zetki czy RMF nie da się słuchać dłużej niż 2 dni.
Z trudem da się przez jeden dzień, dwa dni to wyczyn. Dlaczego bogate banki, apteki przyspieszają słowa w reklamach? Nie stać ich na normalne mówienie, za długo? Przyspieszone słowa w radiu powodują u mnie odruch wymiotny i natychmiastowe wyłączenie radia, jakie by nie było. Pisowskie brednie mniej denerwują od przyspieszonych reklam i wiadomości.
 2  
Co za infantylna reklama, beznadzieja. Najciekawsze jest to że RMF nie prowadzi często kampanii reklamowych a cały czas zyskuje słuchaczy. Czasami próbowałem słuchać Zetki ale niestety długo nie wytrzymałem. Bardzo słabe radio.
 1  
Rado michnika i Sorosa pożyczył kasę szechterowi na to.... Aby manipulować Polakami....
 1  
Napluje ci do dupy, chcesz?
POgromca totalnie zatopionej oPOzycji KE 4.06.2019 (0:01:01)
 0