Łukasz Szewczyk01.06.2019 (10:34)6 komentarzy

"Dzień dobry bardzo". Rusza nowa kampania wizerunkowa Radia Zet (wideo)

W czerwcu Radio ZET rusza z ogólnopolską kampanią wizerunkową. Jej hasło - "Dzień dobry bardzo" - nie tylko kojarzone jest z porannym programem stacji, ale weszło również do potocznego języka i nierozerwalnie wiąże się z marką Radia ZET.
Dzień Dobry Bardzo
- Koncentrujemy się na pozytywnym przekazie, jaki płynie z radia od rana. Chcemy, aby Radio ZET było otwarte na ludzi. Nie tylko towarzyszyło słuchaczom w ich codziennych czynnościach, ale też inspirowało i było blisko nich i dla nich - mówi Maria Kulawik, Marketing Manager Radia ZET.
Przygotowane 15-sekundowe spoty będzie można zobaczyć w telewizji, sieciach kin i internecie. Pojawią się również na ekranach LED w centrach handlowych i dworcach PKP w kilkudziesięciu miastach w Polsce.


Kampania ruszyła 1 czerwca 2019 roku.

Za kreację kampanii odpowiadał zespół marketingu Grupy Eurozet, natomiast producentem spotu jest Filip Haman Tofi Productions. Zakupem mediów zajął się Zenith.

Komentarze (1 - 6 z 6)

Powiem tak, że działania marketingowe mają siłę tylko wtedy, gdy się o nich nie mówi. I powiem więcej, że najgorsze co można robić, to mówić, co się chce osiągnąć, takimi, bądź innymi działaniami.
Bo co z tego, że ta kampania od strony technicznej będzie udana, skoro te wszystkie uśmiechy będą wyreżyserowane, a przez to ja przynajmniej i jestem pewien, że także wiele osób, nie będzie tego w stanie odebrać naturalnie.
Emocje są czymś bardzo ważnym w życiu człowieka, ale tylko wtedy, gdy są szczerze, naturalne, spontaniczne, a nie jak w takim przypadku udawane - lub mówiąc najbardziej ogólnie - reżyserowane, jak choćby u tej osoby na zdjęciu.
 8  
Nawet najlepsza i najdroższa kampania reklamowa nic nie zmieni skoro Zetki czy RMF nie da się słuchać dłużej niż 2 dni.
 2  
Nawet najlepsza i najdroższa kampania reklamowa nic nie zmieni skoro Zetki czy RMF nie da się słuchać dłużej niż 2 dni.
Z trudem da się przez jeden dzień, dwa dni to wyczyn. Dlaczego bogate banki, apteki przyspieszają słowa w reklamach? Nie stać ich na normalne mówienie, za długo? Przyspieszone słowa w radiu powodują u mnie odruch wymiotny i natychmiastowe wyłączenie radia, jakie by nie było. Pisowskie brednie mniej denerwują od przyspieszonych reklam i wiadomości.
 2  
Co za infantylna reklama, beznadzieja. Najciekawsze jest to że RMF nie prowadzi często kampanii reklamowych a cały czas zyskuje słuchaczy. Czasami próbowałem słuchać Zetki ale niestety długo nie wytrzymałem. Bardzo słabe radio.
 1  
Rado michnika i Sorosa pożyczył kasę szechterowi na to.... Aby manipulować Polakami....
 1  
Napluje ci do dupy, chcesz?
POgromca totalnie zatopionej oPOzycji KE 4.06.2019 (0:01:01)
 0