Łukasz Szewczyk07.06.2019 (12:32)2 komentarze

Ronaldinho wylądował na Planecie Warka (wideo)

Grał na największych stadionach - od Barcelony, przez Paryż, po Jokohamę. Oklaskiwały go miliony kibiców. Teraz legendarny piłkarz wylądował na Planecie Warka, by przypomnieć fanom futbolową magię nie z tej ziemi.
Ronaldinho wylądował na Planecie Warka
Ronaldinho jest w tym roku twarzą kampanii piwa Warka, a od dziś oglądać można najnowszy spot telewizyjny z jego udziałem. Akcja reklamy toczy się na Planecie Warka, gdzie ląduje (dosłownie!) sławny Brazylijczyk. Tam świat mężczyzn rządzi się jasnymi zasadami: piłka nożna, kibicowanie i dobra zabawa to najważniejsze wartości. To miejsce wymarzone dla kochającego życie i piłkę Ronaldinho.
- Kiedy dostałem szansę odwiedzenia Planety Warka, nie wahałem się ani chwili - mówi Ronaldinho o udziale w kampanii. - My, fani futbolu, uwielbiamy spędzać czas z przyjaciółmi, bawić się i pić piwo podczas oglądania meczu. Teraz Planeta Warka jest miejscem, w którym trzeba być! - dodaje.

Ronaldinho jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych piłkarzy na świecie, który promował polskie piwo. Jego wizerunek jest na opakowaniach Warki, w materiałach promocyjnych i w komunikacji digital. Sam Ronaldinho wystąpił w dwóch spotach telewizyjnych: promującym loterię Warki oraz spocie wizerunkowym, który emitowany jest od 7 czerwca w telewizji.


Kampania telewizyjna z udziałem Ronaldinho to kolejny element komunikacji Warki, która od lat niezmiennie dostarcza Polakom najlepszych piłkarskich emocji. W tym roku są to emocje związane futbolem na światowym poziomie. Warka jest sponsorem UEFA Europa League i wspiera Super Cup 2019, a w loterii promocyjnej można wygrać wyjazd do Stambułu na ten prestiżowy mecz.

- W tę kampanię doskonale wpisuje się postać Ronaldinho - zdobywcy m.in. tytułów Piłkarza Roku UEFA i zwycięzcy Ligi Mistrzów - mówi Tomasz Hadam, senior brand manager Warki w Grupie Żywiec. - Dzięki niemu jako kibice, jeszcze niedawno doświadczaliśmy niesamowitych emocji na boisku. Teraz jako widzowie możemy podziwiać go w niemniej żywiołowych akcjach na Planecie Warka - dodaje.

Zdjęcia do reklam z udziałem Ronaldinho realizowane były w Kapsztadzie i Rio de Janeiro. Za produkcję spotu odpowiada Film Produkcja, wyreżyserował go Maciej Kowalczuk. zdjęcia realizował Bartłomiej Kaczmarek, za dźwięk odpowiedzialne było Ztudio&Burza, a postprodukcją zajął się Televisor.

Kreację komunikacji przygotowała Agencja 2012, która odpowiada również za działania ATL Warki. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. Materiały BTL do kampanii oraz opakowania stworzyła agencja Global Shopper Marketing. Za działania w kanale digital i w social mediach Warki odpowiada agencja The Digitals, a wsparcie PR zapewnia Agencja ROOTS.

Komentarze (1 - 2 z 2)

Jest moc, fajnie to wyszło
 3  
Warka to nie piwo, a napój piwopodobny!
 1