Łukasz Szewczyk10.06.2019 (9:33)1 komentarz

Cinkciarz.pl złapany w sieć Spider-Mana

Cinkciarz.pl zaangażował się w kampanię promocyjną filmu "Spider-Man: Daleko od domu", w kinach już od 5 lipca.
Cinkciarz_pl_Spider_man
Motyw zagranicznych wyjazdów zawarty w filmie "Spider-Man: Daleko od domu" doskonale wiąże się z usługami dostępnymi na portalu Cinkciarz.pl - przekazami pieniężnymi, wymianą walut i płatnościami. Dlatego firma finansowa, poza granicami Polski znana jako Conotoxia, została partnerem kampanii promocyjnej "Spider-Man: Daleko od domu" i przygotowała specjalny spot wideo, który będzie wyświetlany w kinach w całej Polsce, a także promowany w mediach społecznościowych. Reklama łączy akcję filmu z zaletami szybkich i realizowanych w różnych walutach przekazów pieniężnych Cinkciarz.pl.
- Poza tym, że jesteśmy fanami postaci i filmów ze Spider-Manem, cieszymy się również z możliwości współpracy z największymi markami na świecie, do których należą Sony Pictures Entertainment i Marvel. Niesamowity zasięg kampanii promocyjnej filmów z serii o Spider-Manie oraz oddana rzesza fanów dodatkowo zwiększą przekaz dotyczący naszych supermocy: szybkich i bezpiecznych usług wielowalutowych - komentuje Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl.


Po wydarzeniach przedstawionych w filmie "Avengers: Endgame", w nowej odsłonie przygód Spider-Mana bohater musi stawić czoła nowym zagrożeniom.

Komentarze (1 - 1 z 1)

słowo "cinkciarz" nigdy nie kojarzyło mi się inaczej, jak - cwaniak. Nie wzbudza mojego zaufania, nawet jak słyszę tylko to słowo. Pomysł na nazwę to porażka jakaś. Szczególnie dla usług bankowych.
 0