Łukasz Szewczyk12.06.2019 (20:12)1 komentarz

Robert Górski i Mikołaj Cieślak spierają się o lody w reklamie Orange na Kartę (wideo)

Wystartowała letnia kampania reklamowa Orange na Kartę. Powracają w niej artyści kabaretowi Robert Górski i Mikołaj Cieślak, którzy promują podwójny pakiet internetu po każdym doładowaniu. Za stworzenie kampanii odpowiada agencja Leo Burnett Warszawa.
Kręciołki
Tym razem bohaterowie znajdują się nad jeziorem, a pretekstem do sporu między nimi stały się... podwójne lody, które symbolizują ofertę - 2 razy więcej internetu na wakacje, z którego możemy korzystać, jak chcemy.
W puencie dowiadujemy się, że tak naprawdę nieważne, kto co lubi. Najważniejsze, że wszyscy możemy mieć podwójną porcję tego, co kochamy najbardziej.



Działania obejmują także komunikację digitalową, social media i radio.

Komentarze (1 - 1 z 1)

Tak,tak nie ważne co kto lubi. Orange np lubi niezgodnie z prawem automatycznie przedłużać umowy za co musi zapłacić wysoką karę
 7