Łukasz Szewczyk18.06.2019 (10:03)3 komentarze

UPC odpowiada Orange czym jest miłość. "Love to nie hejt, nie napinaj się więcej" (wideo)

UPC Polska rusza z nowa kampanią internetową, w której odpowiada na hejt ze strony konkurencji.
Czym jest Love
UPC przekonuje, że kocha swoich klientów i chce dawać im jak najwięcej radości. Dlatego na co dzień operator "ogarnia swoje podwórko" najlepiej jak potrafi i skupia się "na tym, w czym jesteśmy najlepsi - dostarczaniu najlepszej telewizji i superszybkiego internetu opartego na światłowodzie".
W nowej internetowej kampanii przygotowanej wraz agencją kreatywną K2 sieć UPC Polska odpowiada z miłością i "bez napinki" na mały hejt ze strony pomarańczowej konkurencji.


Nowa kampania to między innymi odpowiedź na medialne działania rzecznika sieci Orange Polska, operatora, który także mocno stawia na oferowanie internetu w technologii światłowodowej. Pomarańczowy gracz w swoich publikacjach przekonuje klientów, że operatorzy kablowi nie świadczą "prawdziwego" światłowodem doprowadzanego do mieszkania klienta (FTTH - Fiber to the Home), a jedynie doprowadzają światłowód maksymalnie do budynku a później wykorzystują kable koncentryczne, którymi dochodzą do klientów.

Na celowniku tej medialnej przepychami ze strony Orange znalazł się przede wszystkim główny konkurent, czyli UPC Polska. Tym bardziej, że największy operator telewizji kablowej w Polsce ogłosił wprowadzenie do oferty internetu 1Gb/s dzień przed Orange.

Komentarze (1 - 3 z 3)

drozyzna w UPC straszna... podniesli ceny i nie sa juz konkurencji do orange
 2  
gdzie 4 k w UPC







u
 6  
Cenię sobie UPC. Mam Replay TV, w każdej chwili mogę odtworzyć wybrany program. Nie wydzwaniają non stop z ofertą, w przeciwieństwie do Orange. Nie przypominają co chwila o niepłaconej fakturze. W razie awarii działają natychmiastowo i skutecznie. Słyszałem tylko, że procedura rezygnacji z usług utrudniona, ale na szczęściu nie mam zamiaru rezygnować. Internet śmiga jak szalony.
 0